شناسهٔ خبر: 32966632 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سرمربی فصل بعد استقلال خارجی است | ۵ گزینه داریم

همشهری آنلاین: سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به آخرین وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده گفت: گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل آینده خارجی است.

صاحب‌خبر -

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به این سوال که سرمربی فصل آینده استقلال چه زمانی معرفی خواهد شد و آیا مربی بعدی ایرانی است یا خارجی؟ تصریح کرد: گزینه اصلی استقلال برای سرمربیگری فصل بعد یک مربی خارجی است. در جلساتی که با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشتیم ۵ مربی خارجی مدنظر هستند که مطمئناً از میان آنها یکی انتخاب خواهد شد.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که نقش کمیته فنی در انتخاب سرمربی جدید تا چه اندازه است؟ یادآور شد: در دوران وینفرد شفر وقتی دیدیم او هیچ اعتقادی به کمیته فنی ندارد دست از کار کشیدیم و اجازه دادیم خود شفر تصمیم گیرنده نهایی باشد. بعد از جدایی شفر با جلسه‌ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم دوباره کار را آغاز کردیم. قرار است در جمع بندی کلی به همراه مدیرعامل در خصوص انتخاب سرمربی نظر نهایی خود را بدهیم تا فردی که مورد وثوق همه باشد سرمربیگری استقلال را بر عهده بگیرد.

سخنگوی کمیته فنی استقلال با انتقاد از برخی مطالب در فضای مجازی گفت: متأسفانه فضای مجازی این روزها به یک معضل بزرگ تبدیل شده و صحبت‌هایی در آن شکل می‌گیرد که هیچکدام رنگ واقعیت ندارد. هر روز نام یک مربی در فضای مجازی برای هدایت استقلال برده می‌شود اما هواداران بدانند که تمام این گزینه‌ها شایعه است و قرار است در جلساتی که در روزهای آتی برگزار می‌شود، سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی استقلال در خصوص جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر گفت: باشگاه چند بازیکن را مدنظر دارد که در حال مذاکره با آنان است تا بتواند آنها را در آینده نزدیک جذب کند. البته قرار است بعد از دیدار برابر العین با بازیکنانی که در حال حاضر قراردادشان تمام شده مذاکره کنیم.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت تیم از امارات، کمیته فنی جلسه‌ای را تشکیل خواهد داد تا هم در خصوص سرمربی فصل آینده استقلال به جمع بندی کامل برسد و هم در مورد انتخاب بازیکنان فصل جدید.

برچسب‌ها:

نظر شما