شناسهٔ خبر: 32948980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اقدامات بنياد مستضعفان بايد براي ديگر دستگاه ها تبديل به الگو شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در کردستان با اشاره به اقدامات مثبت بنياد مستضعفان در مناطق مختلف کشور گفت: اين قبيل اقدامات بايد در توسعه کشور با مشارکت ديگر دستگاه ها و نهادها تبديل به الگو شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي روز شنبه در ديدار رئيس بنياد مستضعفان کشور که مرادنيا استاندار کردستان نيز حضور داشت، اظهار داشت: اقدامات اين بنياد در مناطق محروم از اهميت ويژه اي براي توسعه برخوردار بوده و بايد به عنوان يک الگو به آن نگاه شود.
وي اضافه کرد: با مشاهده نتايج اين طرح ها، دستگاه ها و نهادها نيز ادامه دهنده راه اين اقدامات باشند تا گام هاي مهمي در توسعه مناطق محروم برداشته شود.
آيت الله حسيني شاهرودي بر سرعت بخشي به طرح هاي در دست اجراي بنياد مستضعفان در اين استان تاکيد کرد و افزود: طرح هايي همچون کارخانه شير پاک آرا که يکي از طرح هاي اشتغالزاي استان است با مشارکت بنياد قابليت توسعه دارد.
** اشتغالزايي اولويت برنامه هاي بنياد مستضعفان است
رئيس بنياد مستضعفان کشور نيز در اين ديدار گفت: اين بنياد در تمام حوزه ها از جمله اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان، اقتصاد و ورزش ورود پيدا کرده اما اجراي برنامه هاي خود را در تحقق اشتغالزايي با اولويت ايجاد اشتغال بسته است.
محمد سعيدي کيا افزود: در برنامه هاي اين بنياد توانمندسازي مردم در دستور کار قرار گرفته و شعار خود را کار با مردم براي مردم انتخاب کرده و در مناطق محروم بدنبال تحقق آن است.
وي اظهار داشت: همچنين اين بنياد با همکاري دستگاه هاي اجرايي هر استان سه سال بعد از اتمام طرح ها در منطقه حضور دارد.
پيرو تفاهم نامه استانداري کردستان با بنياد مستضعفان در راستاي رفع محروميت و توانمند سازي اقتصادي و فرهنگي مردم، مجريان طرح توان افزايي بنياد علوي در شهرستان سروآباد مستقر شده اند.
محمد سعيدي کيا روز شنبه به منظور ديدار با استاندار، نماينده ولي فقيه و بازديد از طرح هاي توان افزا در شهرستان سروآباد به کردستان سفر کرد.
7355/9102
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما