شناسهٔ خبر: 32938313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیانیه باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار با النصر عربستان

خبرگزاری صداوسیما

باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار با النصر عربستان بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

بیانیه باشگاه ذوب آهن در آستانه دیدار با النصر عربستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در بیانیه باشگاه ذوب آهن در آستانه بازی با النصر عربستان آمده است: دوملت برادر یعنی ایران و عراق در کنار هم، شاهد وقایع تلخ و شیرینی بوده اند و آنچه باعث پیروزی دو ملت شده اتحاد و همدلی دو کشور در سایه‌ تمسک به دین مبین اسلام و تبعیت از مرجعیت شیعه بوده است.
امروز نیز دو ملت ایران وعراق به لطف خدای منان و با عنایت ائمه اطهار همچون همیشه در کنار یکدیگر در کمال اتحاد و مودت هستند و در همه زمینه‌ها اعم از نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی ورزشی همکاری‌های بسیار نزدیکی دارند.
امروزه نیرویی قدرتمند همچون فوتبال نیز پا به عرصه گذاشته است تا بیش از پیش پیوند دهنده ملت‌ها و فرهنگ‌های دو کشور باشد. از همین رو باشگاه فرهنگی - ورزشی ذوب آهن اصفهان از آنجا که عراق را کشور دوستدار ایرانیان می‌داند با وجود گزینه‌های فراوان، شهر کربلای معلا در عراق را به عنوان شهر و کشور ثالث جهت میزبانی از باشگاه‌های عربستانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انتخاب کرد.
این رویداد مهم در ۳۱ اردیبهشت در شهر مقدس کربلا به وقوع خواهد پیوست و هواداران ایرانی وعراقی فرهنگ غنی واقعی دو ملت را نشان خواهند داد و حاشیه‌های پیش آمده پس از مسابقه الزوراء و ذوب آهن را به فراموشی خواهند سپرد و همه متحدتر از قبل در کنار هم خواهند بود و اجازه نخواهد داد که دشمنان زبون دو ملت با تمدن و با فرهنگ ایران وعراق از تفرقه ما خوشحال شوند.
منتظر حضور گرم هواداران فوتبال مخصوصا تیم فوتبال ذوب آهن ایران از هر دو کشور ایران و عراق هستیم.
در بازی تیم‌های ذوب آهن ایران با الزورا عراق که در کربلا برگزار شده بود، تعدادی از تماشاگران عراقی با ورود به زمین با بازیکنان ذوب آهن به زد و خورد پرداختند.
ذوب آهن پیش از این کربلا را برای میزبانی با تیم النصر عربستان انتخاب کرده بود.

نظر شما