شناسهٔ خبر: 32885266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون علمي و فناوري رييس جمهور

فعالیت بیش از چهار هزار شرکت دانش بنیان در کشور

خبرگزاری صداوسیما

سورنا ستاری میزان فروش این شرکت ها را حدود 90 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، معاون علمي و فناوري رييس جمهور امروز در بازدید از چند طرح دانش بنیان در یزد بر نقش شرکت هاي دانش بنيان در اقتصاد کشور تاکید کرد.
سورنا ستاري که براي بازديد از فعاليت هاي چند شرکت دانش بنيان به يزد سفر کرده است از افزايش قابل توجه سرمايه گذاري در حوزه اقتصاد دانش بنيان در سال جاري در کشور خبر داد و گفت: هم اکنون بيش از 4 هزار و 350 شرکت دانش  بنيان در کشور فعاليت مي کنند که فروش خوبي از محصولاتشان دارند.
وي ميزان فروش اين شرکت ها در سال را حدود 90 هزار ميليارد تومان اعلام کرد و افزود: خوشبختانه شرکت هاي دانش بنيان در کشور رشد خوبي داشته اند و پايه اصلي آنها نيروي انساني است که برايشان ارزش آفرين شده است.
معاون علمي و فناوري رييس جمهور، همچنين يزد را از استانهاي مهم در حوزه علم و فناوري در کشور دانست که هم بخش خصوصي و هم پارک علم و فناوري و مراکز دانشگاهي آن فعاليت هاي چشمگيري در زمينه علم و فناوري داشته اند.
ستاري در سفر به يزد از فعاليت هاي چند شرکت دانش بنيان در شهرک صنعتي، مراکز تحقيقاتي و رشد علم و فناوري در دانشگاه يزد، دانشگاه علوم پزشکي و پارک علم و فناوري بازديد کرد. 
<div id="video-display-embed-code_3504574"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2426274/3504574?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما