شناسهٔ خبر: 32640830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده سپاه عاشورا :

ضرورت تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده سپاه عاشورا نقش معلمان و مربیان را در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین کننده دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی سردار عابدین خرم در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز معلم گفت : با توجه به سابقه و پیشینه فرهنگی و علمی استان، از اداره کل آموزش پرورش انتظار می رود نقش بی بدیل خود را در تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی ایفا کنند.
وی ادامه داد : شما و همکارانتان تاکنون در حد توان خود برای پیش برد اهداف نظام و انقلاب تلاش کرده اید و امیدواریم برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی قدمهای موثری برداشته شود. فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد : آرامش و آسایش معلمان خیلی مهم است و باید دغدغه های زندگی این قشر فرهیخته مرتفع شود و البته همه باید به آموزش و پرورش کمک کنند و سپاه نیز برای کمک به آموزش و پروش آمادگی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت : از همان روزهای اول اعلام ممنوعیت اجرای سند آموزشی 2030 از سوی رهبر معظم انقلاب حتی یک مورد نیز از مفاد این سند در استان اجرا نشده است.
پاشایی افزود: ما مصرّیم دانش آموزان بر اساس ارزشهای اسلامی و انقلابی تربیت شوند و همت اداره کل آموزش و پرورش استان، در حمایت از راهیان نور و اجرای برنامه های مذهبی ، کاملاً از سر اعتقاد قلبی است.

نظر شما