شناسهٔ خبر: 32555613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم یزد و اشکذر: مسئله مسکن جوانان و فاضلاب شهر زارچ جدی گرفته شود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله مسکن جوانان و فاضلاب دو موضوع مهم در زارچ است که باید با جدیت برای تحقق آن تلاش شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زارچ، عصر امروز سید ابوالفضل موسوی به همراه جمعی از مسئولین استان با سفر به زارچ به بررسی و مشکلات مهم این بخش پرداختند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل چندین ساله وضعیت مسکن جوانان در زارچ گفت: با تبیین برخی طرح‌های در نظر گرفته‌شده امیدواریم در جلسه هفته آینده که در محل فرمانداری برگزار خواهد شد مشکل مسکن جوانان شهر زارچ رفع شود.

موسوی در ادامه به راهکارهای احیا قنات زارچ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مالکیت و حقوق قنات متعلق به زارچ است طرح‌هایی جهت احیا این قنات در حوزه گردشگری و آبرسانی به زارچ مطرح‌شده است.

وی به مشکل فاضلاب زارچ اشاره کرد و گفت: متأسفانه معضل پشه و رها شدن پساب فاضلاب و عدم استفاده از آن مصیبتی است که مردم را دچار کرده و نارضایتی‌هایی برای مردم زارچ و شاهدیه ایجاد کرده است.

موسوی افزود: با توجه به اینکه موسسه کوثر فاضلاب شهری را خریداری نموده و قرار بود که تصفیه‌خانه آن تا پایان سال گذشته به بهره‌برداری برسد این کار را انجام نداده و ما پیگیری هستیم که این طرح به‌زودی صورت گیرد.

ظرفیت‌ها و مشکلات روستاهای دربید، چرخاب، اله آباد و محمدآباد و همچنین پروژه راه ارتباطی روستای اله آباد به شهرک صنعتی زارچ از دیگر مواردی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

شایان‌ذکر است دومین نشست شورای اداری بخش زارچ با حضور سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان یزد، محمدجواد آقایی معاون عمرانی فرمانداری یزد و جمعی از مسئولین بخش زارچ در محل بخشداری برگزار شد.

انتهای پیام/3404

نظر شما