شناسهٔ خبر: 3251835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان کشور:

تجربیات ارزشمند پیشکسوتان، گنج گرانبهای آموزش و پرورش است

ضروری است مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

صاحب‌خبر -

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان کشور گفت: مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، همایشی با حضور دکتر صافی مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان و فرهنگیان پیشکسوت در شهرستان عباس آباد برگزار شد.

صافی، در این همایش به ظرفیت عظیم بازنشستگان در سوادآموزی اشاره کرد و افزود: طبق توافق نامه به عمل آمده با نهضت سواد آموزی همکاران بازنشسته جهت باسواد کردن هر بی سواد یک خدمت اسلامی و انسانی نمایندتا ضمن ایجاد اوقات فراغتی سالم از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان افزود: تجربیات ارزشمند پیشکسوتان گنج گرانبهای آموزش و پرورش است و ضروری است مدیران آموزش و پرورش از ظرفیت کانون بازنشستگان به عنوان اتاق فکر تجربیات آموزش و پرروش عنایت ویژه داشته باشند.

مهرقاسمی مدیر آموزش وپرورش شهرستان عباس آبادضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر صافی به عنوان استاد فرهیخته و صاحب نظر در تعلیم و تربیت و رئیس کانون بازنشستگان کشور و رئیس و اعضای کانون بازنشستگان استان مازندران گفت: بازنشستگان سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی یک جامعه هستند.

مدیر آموزش وپرورش عباس آبادافزود: پیشکسوتان ریشه و اساس آموزش و پرورش هستند. وظیفه همه جامعه است تا به بزرگان و بازنشستگان احترام بگذاریم.

مهر قاسمی همچنین گفت: یک معلم هیچ گاه بازنشسته نمی شود زیرا نقش آگاه ساختن جامعه را برعهده دارد و هیچ رسالتی بالاتر از این نیست که نقش شما را پررنگ تر کند.

نظر شما