شناسهٔ خبر: 32506584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

تسهیلات روستایی در طرح های بزرگتر هزینه شود

یاسوج- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در اختیار طرح های بزرگتر این مناطق قرار گیرد تا اشتغال پایدار ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

جبار کیانی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسهیلات اشتغال روستایی انحراف زیادی را ایجاد می کند و علاوه بر تورم و نقدینگی در جای درستی نیز هزینه نمی‌شوند.
وی افزود: تسهیلات رونق به واحدهای بالای 30 درصد پیشرفت فیزیکی هم تعلق می گیرد تا این امر بتواند در رونق شهرک های صنعتی تاثیرگذار شود.
کیانی پور بیان کرد: با استفاده از ظرفیت قانون بودجه در زمینه کمک های فنی و اعتباری اتاق‌های بازرگانی بر نحوه تخصیص این منابع در استان ها نظارت کنند.
وی عنوان کرد: به علت بی اعتمادی، نبود انگیزه، مشکلات کاربری ها و همکاری نکردن دستگاه های اجرایی با وجود همه تلاش‌ها و تعداد زیاد نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی انجام نشد
وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی یاسوج سیزدهمین بهار خود را سپری می کند، افزود: در ارتباط با امنیت اجتماعی اتاق یاسوج با بهبود فضای کسب و کار در تمام رویدادهای مهم استان و تصمیم‌های اقتصادی نقش آفرینی می‌کند.
کیانی پور گفت: اتاق بازرگانی یاسوج در امنیتی‌ترین نشست های اجتماعی و فرهنگی حضور دارد و به همین واسطه همکاری بسیار خوبی بین بخش خصوصی و سران سه قوه برقرار کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تصریح کرد: بیش از 170 دانش آموز و دانشجوی ممتاز بوسیله اتاق بازرگانی یاسوج بورسیه شده اند که هر ماه کمک هزینه تحصیلی دریافت می کنند.
کیانی پور عنوان کرد: در حوزه آموزش اتاق یاسوج هر ماه 2 دوره مجانی برگزار می کند و همه کارشناسان بیمه ها و بانک ها و بخش خصوصی در این دوره ها حضور پیدا می کنند.
وی ابراز داشت: چهار پروژه تحقیقاتی در حوزه ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اتاق ایران، اصفهان و تهران در حال انجام است که می تواند در زمینه آمایش سرزمین به استان کمک کند.
کیانی پور گفت: اتاق یاسوج در چندین رویداد بین المللی مانند هندوستان روسیه سوریه قطر تاجیکستان اسپانیا ایتالیا و اسلواکی شرکت کرده است.
/6110/9928

نظر شما