شناسهٔ خبر: 32506401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

ایران به گزافه گویی دلقک کاخ سفید برای صفر کردن صادرات نفت زانو نمی زند/ آمریکا به دنبال ماجراجویی علیه ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز نباشد

خطیب جمعه کرج گفت: دولت باید وارد معاملات شده و اقدامات عاجلانه را برای جلوگیری از خام فروشی نفت و تداوم صادرات در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به نقش مهم مساجد در سلامت جامعه و جایگاه آن در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان پایگاه نیروی متعهد و کارآمد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نباید بار مسجد صرفا بر روی دوش خادم باشد دهه تکریم مساجد فرصتی مناسب برای بهسازی و نوسازی این پایگاه خواهد بود. 

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به هفته معلم و پاسداشت شهید مرتضی مطهری، آموزش و پرورش را هم همانند مسجد پایگاه دانست و با تاکید بر اینکه باید این دستگاه مبنای تعالیم فنی اسلامی و خروجی آن ایجاد امید و تربیت نیروهای انقلابی جوان باشد، افزود: کارگران در رونق تولید نقشی کلیدی دارند اما دشمن از هر راهی برای شکست ایران استفاده می کند. 
 
وی اظهار داشت: ایران در مقابل تهدید آمریکا و گزافه گویی دلقک کاخ سفید برای صفر کردن صادرات نفت ساکت نخواهد نشست و وی باید بداند هرگز به زانو زدن کشور ما را نخواهد دید. 
 
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه عده ای به نفع دشمن کار کرده و راه حل های غلط ارائه می دهند، تصریح کرد: دولت باید وارد معاملات شده و اقدامات عاجلانه را برای جلوگیری از خام فروشی نفت برای تداوم صادرات در دستور کار قرار گیرد. 
 
آیت الله حسینی همدانی به تلاش دشمن برای تحریف تاریخ برای تغییر نام تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: پایگاه های مستقر آمریکا در منطقه تحت نظر ایران قرار دارند و آمریکا نباید به دنبال ماجراجویی علیه ایران باشد.
 
خطیب جمعه کرج در خاتمه با تذکر این مسئله که چرا خطاب به حاکمان کثیف عربستان سعودی که 37 نفر را به جرم شیعه بودن گردن زدند هیچ صدایی از جامعه حقوق بشری و مسلمانان دیگر کشورها بلند نمی ‌شود و دستگاه دیپلماسی کشور باید در این زمینه ورود کند، خاطر نشان داشت: خلیج فارس در کنترل سپاه است و هرگونه عبور و مرور شما باید با هماهنگی با سپاه باشد.
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما