شناسهٔ خبر: 32506047 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نیمه اول؛ ذوب آهن 1-0 تراکتور

بازی زیبای دو تیم ذوب آهن و تراکتور در نیمه اول با برتری شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران، دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان نیمه اول، ذوب آهن با یک گل از حریف سرخ پوش خود پیش افتاده است.

در این دیدار بازیکنان تراکتور حملات زیادی را بر روی دروازه ذوب آهن پی ریزی کردند که با درخشش رشید مظاهری و مدافعان سبزپوش ذوب آهن، شاگردان لیکنز نتوانستند دروازه ذوب آهن را باز کنند. در دقیقه 16،  احسان حاج صفی در محوطه جریمه تراکتور ارسلان مطهری را سرنگون می سازد که حسین زرگر به سود ذوب آهن اعلام پنالتی می کند. وحید محمدزاده پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و در دقیقه 17 دروازه اخباری را با پای چپ باز می کند.

در ادامه بازیکنان تراکتور برای جبران گل خورده بر روی دروازه ذوب آهن حملاتی را انجام دادند که سودی نبردند تا نیمه اول با برتری 1-0 ذوب آهن به پایان برسد.

ترکیب ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ارسلان مطهری، علیرضا چراغعلی، ماریون سیلوا و رضا حبیب زاده

ترکیب تراکتورسازی تبریز:

محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، علی رضا نقی زاده، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس

نظر شما