شناسهٔ خبر: 32504524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام حسن اسکندری :

مجلس با اصلاح امور بانکی، نقش موثری در رونق تولید داشته باشد

امام جمعه بوئین میاندشت گفت: مجلس شورای اسلامی با اصلاح امور بانکی می تواند نقش موثری در رونق تولید داشته باشد و دولت هم با ریل گذاری مناسب، سرمایه کذاری را هدایت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت الاسلام «حسن اسکندری» در خطبه های این هفته بوئین میاندشت ضمن دعوت از همگان به رعایت تقوا، با اشاره به قتل عام شیعیان در هفته گذشته توسط عربستان، گفت: انسان حتی اگر خادم حرمین شریفین باشد نیز می تواند از معارف دین فاصله بگیرد و بنا به بشارت قرآن، حاکمان اصلی این منطقه دارای تفکر اهل بیت (ع) خواهند بود و آل سعود مانند صدام ذلیل خواهد شد.

 

امام جمعه بوئین میاندشت  با اشاره به تلاش استکبار جهانی و همراهی آل سعود برای تحریم نفت ایران اسلامی گفت: تحریم ها به فرصت تبدیل خواهد شد و همانند جنگ تحمیلی پیروزی متعلق به ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام اسکندری در ادامه بیان کرد: ایران تصمیمی برای بستن تنگه هرمز ندارد ولی ناوهای آمریکایی برای عبور از این تنگه باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه عبور بگیرند و گرنه باید تن به اسارت دهند.

 

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با اصلاح امور بانکی می تواند نقش موثری در رونق تولید داشته باشد، ادامه داد: اصلاح امور بانکی برای سرمایه گذاری آسان باید انجام شود و دولت نیز با ریل گذاری مناسب، سرمایه کذاری را هدایت کند و سبب رونق در تولید شود و این رونق به کار و کارگر ارزش می دهد.

 

حجت الاسلام اسکندری آموزش و پرورش را دارای قدرت اثر گذاری در جامعه دانست و عنوان کرد: معلم با تربیت درست دانش آموزان بر همه انسان ها و جامعه اثر خواهند گذاشت و معلم بیش از والدین می تواند جامعه را تغییر دهد./

 

نظر شما