شناسهٔ خبر: 32499626 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پرداخت خسارت 50 ميليارد ريالي بيمه آرمان به سيل زدگان گنبد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - نقدينه، با حضور مدير عامل بيمه آرمان و هيات همراه در گنبدکاووس، علي الحساب مبلغ 50ميليارد ريال بابت خسارت بخشي از واحدهاي مسکوني و تجاري آسيب ديده از سيل پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در ديدار کامبير پيکارجو مديرعامل اين شرکت و هيات همراه(معاونان فني و مالي) با منصور طعنه گنبدي شهردار گنيد، حوالۀ خسارت 50ميليارد ريالي تسليم ايشان شد.
پيکارجو در مراسم اعطاي چک خسارت زيان ديدگان سيل گنبد گفت: اين مبلغ، علي الحساب به منظور جبران بخشي از خسارات سيل براي دو هزار و 180واحد خسارت ديده ارزيابي شده که به شهرداري گنبدکاووس پرداخت شد و از روز دوشنبه واريز به حساب مالکان واحدهاي خسارت ديده آغاز مي شود.
وي تاکيد کرد: خسارت ديدگان در صورت داشتن اعتراض به مبلغ کارشناسي شده مي‌توانند به سامانه بيمه آرمان مراجعه و اعتراض خود را ثبت كنند.
منصور طعنه گنبدي شهردار گنبد کاووس هم گفت: براي 4هزار و 800واحد خسارت ديده در سيل پرونده تشکيل شده که از اين تعداد تا کنون حدود 3800واحد ارزيابي شده است.
وي افزود: براي 26هزار واحد مسکوني و 6هزار واحد تجاري در گنبد کاووس تا سقف 16ميليون تومان بيمه نامه سيل صادر شده سده است.
به دستور مديرعامل بيمه آرمان، تيم هاي کارشناسي و ارزيابي اين شرکت از همان روزهاي اوليه وقوع سيل در مناطق سيل‌زده گنبدکاووس حضور يافته و به بررسي موضوع و تعيين وضعيت آسيب ديدگان سيل پرداختند.
-->

نظر شما