شناسهٔ خبر: 32496086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تخصیص اعتبار تکمیل طرح‌های در ارسنجان+فیلم

توانمندی‌های بالقوه ارسنجان با همکاری فعالان شهرستان فعال شود

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، استاندار فارس در سفر به ارسنحان ضمن بازدید از دو طرح مهم در دست اجرای این شهرستان از تصویب تخصیص اعتبار برای تکمیل این دو مطالبه مردم خبر داد و گفت: مشکلات ساخت بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی برطرف شده و ساختمان این بیمارستان در حال تکمیل است.
رحیمی افزود: ده کیلومتر از طرح جاده مواصلاتی ارسنجان- خرامه- سروستان نیز در ارسنجان در حال انجام است و ادامه آن پس از تامین منابع مالی انجام خواهد شد.
وی همچنین به پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان ارسنجان در شورای اداری شهرستان و مصوب شدن موارد لازم اشاره کرد و افزود: کارگروهی به منظور تحقق و اجرایی شدن این مصوبات فعال خواهد شد.
استاندار فارس با اشاره به توانمندی‌های شهرستان ارسنجان در حوزه‌های مختلف از مردم و فعالان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان خواست پیگیری مجدانه‌ای برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و کسب تسهیلات و جذب سرمایه گذار داشته باشند و پتانسیل‌های بالقوه را فعال کنند.
<div id="video-display-embed-code_3433663"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2410680/3433663?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما