شناسهٔ خبر: 32494102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی دروازه بان های سرخپوشان:

برد برابر سپاهان هموار کننده راه قهرمانی پرسپولیس است

تهران - ایرنا - مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر سپاهان هموار کننده راه قهرمانی تیم ما خواهد بود و با ارائه یک بازی زیبا می خواهیم مانند همیشه سه امتیاز را کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

ایگور پانادیچ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد دیدار حساس سرخپوشان برابر سپاهان در لیگ برتر گفت: جدی ترین رقیب ما سپاهان است. البته هدف ما برای هر مسابقه مشخص است و با این تیم هم با همان هدف قبلی که پیروزی است، به میدان خواهیم رفت.
پانادیچ تصریح کرد: بازی با سپاهان یکی از فینال های ما در لیگ برتر است و برای موفقیت در آن تلاش لازم را می کنیم. هدف ما این است که با ارائه یک بازی زیبا سه امتیاز حساس این مسابقه را هم بگیریم چرا که این بازی راه قهرمانی را هموار می کند.
وی با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر الاهلی عربستان و شکست این تیم اظهار داشت: در این بازی کمترین حق ما برد بود چرا که کاملا تیم برتر میدان بودیم و اگر موقعیت هایمان گل می شد، می توانستیم با اختلاف حریف را شکست دهیم. الاهلی هم نهایت استفاده را از ضربات ایستگاهی کرد و بازی را به نفع خود به پایان برد.
وی در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند در این دیدار اظهار داشت: بیرانوند مانند همیشه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. او عملکرد خوبی داشت و روی گل هایی هم که دریافت کرد، به هیچ وجه مقصر نبود. ما از عملکرد او رضایت کامل داریم.
مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد شانس صعود سرخپوشان به دور بعدی لیگ قهرمانان خاطر نشان کرد: وضعیت امتیازی تیم ها به هم نزدیک است. البته ما دیگر چاره ای جز پیروزی در 2 دیدار بعدی نداریم. حتی ممکن است با برد برابر پاختاکور دو پله در جدول صعود کنیم.
پانادیچ با بیان اینکه هدف ما مشخص است، اظهار داشت: البته ما بازی به بازی در لیگ قهرمانان آسیا پیش می رویم.
ورزشی**9463**9129

نظر شما