شناسهٔ خبر: 32494060 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بر اساس نتایج تازه ترین تحقیقات؛

افزایش آمار ارتکاب به قتل در انگلیس

اداره ملی آمار انگلیس: از ماه مارس 2014 تاکنون موارد ارتکاب به قتل و آدمکشی در این کشور به ویژه با استفاده از سلاح سرد رو به افزایش بوده است

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رویترز از لندن، نتایج تازه ترین تحقیقات در انگلیس از افزایش موارد ارتکاب به قتل در انگلیس و ولز تا بالاترین سطح در طول یک دهه اخیر حکایت دارد. 
اداره ملی آمار انگلیس اعلام کرد از ماه مارس سال 2014 تاکنون موارد ارتکاب به قتل و آدمکشی در این کشور به ویژه با استفاده از سلاح سرد رو به افزایش بوده است.
دولت انگلیس اعلام کرده است برای مقابله با این وضعیت اختیارات پلیس را افزایش و منابع مالی بیشتری دراختیار مقامات قرار داده است.
با این همه، حزب مخالف کارگر می گوید دولت ترزا می نخست وزیر پیامد اقدامات قبلی خود را در کاهش بودجه پلیس در این رابطه انکار می کند.
کاهش شمار نیروهای پلیس در دوران نخست وزیری ترزا می، به مسئله ای بزرگ در دوران تبلیغات انتخاباتی سال 2017 تبدیل که موجب شد می اکثریت خود را از دست بدهد. از آن زمان تاکنون، آمار ارتکاب قتل و آدمکشی در انگلیس افزایش پیدا کرده است. آمار نشان می دهد از مارس سال 2008 تا پایان دسامبر 2018 آمار قتل در انگلیس تا شش برابر افزایش یافته است.

نظر شما