شناسهٔ خبر: 32491988 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جنبش عصائب اهل الحق عراق:

رژیم سعودی بار دیگر وحشی گری خود را ثابت کرد/ سازمان ملل ورود کند

جنبش عصائب اهل الحق عراق با صدور بیانیه ای به اعدام ۳۲ نفر از شیعیان قطیف واکنش نشان داد و اعلام کرد: رژیم سعودی بار دیگر وحشی گری خود را ثابت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه نیوز، جنبش عصائب اهل الحق عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه رژیم سعودی قادر نیست از ذهنیت تروریستی خود فراتر رود، عنوان کرد: رژیم سعودی پس از آنکه تلاش کرد وجهه خود را بهبود بخشد، با اعدام ۳۲ نفر از فرزندان قطیف، بار دیگر وحشی گری خود را ثابت کرد؛ جنایتی که دلیل آشکاری بر تروریسم این رژیم سعودی و خاندان پادشاهی آن است.

این جنبش بیان کرد: در حالی که این جنایت وحشیانه علیه وفاداران به اهل بیت علیهم السلام را با شدیدترین عبارت‌ها محکوم می‌کنیم، از سازمان ملل، اتحادیه عرب و سازمان‌های بشردوستانه می‌خواهیم برای نجات شهروندان بی گناهِ وابسته به مذهب اهل بیت علیهم السلام که هیچ گناهی جز ابراز دیدگاه را مرتکب نشدند، وارد عمل شوند.

جنبش عصائب اهل حق در ادامه تاکید کرد: رژیم سعودی در مدت کوتاه گذشته برای بهبود وجهه خود تلاش کرد اما هرگز نمی‌تواند از ذهنیت تروریستی خود در کشتن روزنامه نگاران و تکه تکه کردن آنها با اره، کشتار هزاران زن و کودک در یمن مظلوم، عقاید فرقه گرایانه در زمینه زندان بی گناهان، اعدام فرزندان شهرهای الاحساء و قطیف و مخالفان روش سرکوبگرایانه استبدادی دست بردارد.

جنبش مذکور در پایان این بیانیه، بیان کرد: ما در کنار آزادگان و مظلومان در هر نقطه از جهان هستیم و مخالف رژیم‌های استبداد، تجاوز و قتل با هر نوع آن هستیم.

نظر شما