شناسهٔ خبر: 32489954 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ارايه 65 خدمت غيرحضوري تامين اجتماعي در کردستان آغاز شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مدير کل تامين اجتماعي کردستان با اشاره به تغيير در نحوه ارايه خدمات اين سازمان گفت: 65 خدمت تامين اجتماعي در سال جديد در کردستان به صورت غيرحضوري ارايه مي شود.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تامين اجتماعي کردستان، سيد صلاح قريشي روز پنجشنبه اظهار داشت: اين خدمات به صورت پايلوت در استان کردستان آغاز شده و در ديگر استان هاي کشور هم اجرايي مي شود.
وي اضافه کرد: اداره کل تامين اجتماعي کردستان و شعب تامين اجتماعي اين استان به عنوان استان پايلوت براي اجراي سامانه متمرکز ارايه ٦٥ مورد خدمات غير حضوري آغاز بکار کرده اند.
قريشي استفاده از فناوري هاي نوين براي خدمت رساني را لازمه پويايي سازمان ها دانست و افزود: با توجه به تغيير فرهنگ عمومي و نيز پيشرفت تکنولوژي، فرآيندهاي سنتي پاسخگوي نياز مشتريان نبوده و سازمان تامين اجتماعي با درک صحيح اين موضوع در راستاي گسترش خدمات غيرحضوري و الکترونيکي اقدام کرده است.
وي گفت: اين خدمات غيرحضوري به منظور ارتقاي کيفيت خدمات و جلب رضايتمندي هر چه بيشتر مراجعين است که در عين حال موجب کاهش تردد درون شهري و صرفه جويي در وقت و هزينه مي شود.
مدير کل تامين اجتماعي کردستان با اشاره به اينکه اين طرح به صورت پايلوت در استان کردستان عملياتي شده و با احصا و رفع ايرادات احتمالي، به ساير استان ها تعميم خواهد يافت بر لزوم فرهنگ سازي در راستاي استقبال عمومي بيمه شدگان براي استفاده از خدمات غيرحضوري و الکترونيکي و دريافت و ثبت بازخوردها تاکيد کرد.
وي يادآور شد: خدمات دفترچه درماني، مشاهده و ثبت اعتراض نسبت به سوابق پرداخت حق بيمه، ارسال ليست و پرداخت حق بيمه، اخذ برگ پرداخت حق بيمه، درخواست تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت دستمزد ايام بيماري و بارداري، پروتز و اروتز، کمک هزينه ازدواج و کمک هزينه کفن و دفن از جمله خدماتي است که در اين سامانه پيش بيني شده و در حال گسترش است.
قريشي تاکيد کرد: با تکميل سامانه متمرکز خدمات غيرحضوري سازمان شاهد تحولي شگرف در نحوه خدمت رساني در سازمان تأمين اجتماعي خواهيم بود.
6108/9102
انتهاي پيام /*

نظر شما