شناسهٔ خبر: 32485630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي وارد استان گلستان شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - محمد شريعتمداري وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي سرکشي از واحدهاي تجاري سيل زده و حضور در چند جلسه مرتبط با اشتغال و کار از طريق فرودگاه بين المللي گرگان وارد استان گلستان شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ايرنا، محمد شريعتمداري قرار است از واحدهاي سيل زده شرکت شهرک هاي صنعتي آق قلا ديدن کند.
وزير تعاون سپس براي سرکشي از طرح ها و واحدهاي بخش هاي کشاورزي و دام و طيور در شهرستان آق قلا به اين شهر سيل زده خواهد رفت.
شرکت در جلسه مشترک کارگروه اشتغال و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي گلستان، سومين برنامه سفر يک روزه شريعتمداري است که در اين جلسه گزارش ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي، عملکرد اشتغال، و مقدار خسارت ديدگان سيل حوزه اقتصادي و توليدي، ارايه و ارزيابي خواهد شد.
وزير تعاون همچنين با تشکل هاي کارگري و کارفرمايي و سپس آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان ديدار خواهد کرد.
به گفته خليل زاده مديرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي گلستان ، سيل اخير بيش از 2 هزار و 300 ميليارد ريال به بخش هاي صنعتي گلستان خسارت زد و موجب بيکاري 3 هزار کارگر شاغل در اين واحدهاي توليدي و صنعتي شد.
سيلاب و آبگرفتگي علاوه بر واحدهاي صنعتي به تاسيسات شهرک صنعتي آق قلا از جمله فضاي سبز، تصفيه‌خانه فاضلاب، استفاده مجدد از پساب، ايستگاه TBS و تأسيسات برق، مخابرات و آب رساني هم خسارت وارد کرد.
3014/3091
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما