شناسهٔ خبر: 32482995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد

معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی گفت: استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین اربابی، معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی در جلسه بررسی طرح طلایه‌داران در اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد گفت: حمایت و استقبال امام جمعه اردبیل در حوزه گردشگری ستودنی است.

وی اظهار داشت: حمایت، استقبال و پیگیری‌های امام جمعه اردبیل در حوزه گردشگری ستودنی است و پیگیری‌های مسمر برای توسعه و پیشرفت این پروژه‌ها دارد.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور افزود: استان اردبیل با جدیت به دنبال اتمام پروژه‌های گردشگری است و این امر در نوع خود بی‌نظیر بوده که استان اردبیل باید به این امر افتخار کند.

اربابی حمایت از بخش خصوصی را اولویت اساسی برشمرد و گفت: هدف ما این است که موانع سرمایه‌گذاری را برطرف کنیم تا روند سرمایه‌گذاری در اردبیل تسهیل شود.

وی بیان کرد: شرایط اهلیت سرمایه‌گذاری مجتمع طلایه‌داران حائز اهمیت بوده و برخی مواردی در حوزه وزارتی وجود دارد که این عوامل برطرف شود بی‌شک با حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذار‌ها خواهیم داشت.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری دارد و خوشبختانه شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در استان هستیم.

انتهای پیام/ح

اردبیل با جدیت به دنبال اتمام پروژه‌های گردشگری است

نظر شما