شناسهٔ خبر: 32474797 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول سامانه جامع مدیریت تشکل های دانشجویی:

تشکل های دانشجویی باید تقویت شود

تهران- ایرنا- مسئول سامانه جامع مدیریت تشکل های دانشجویی گفت: با انتشار ویژنامه ای به مناسبت برپایی نمایشگاه کتاب تهران به دنبال تشویق دانشجویان برای مطالعه بیشتر هستیم تا از این طریق تشکل های دانشجویی هم تقویت شود.

صاحب‌خبر -

سامانه جامع مدیریت تشکل های دانشجویی (کالک) سازمان بسیج دانشجویی، هم‌زمان با آغاز سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ویژه‌نامه «کتاب و کتاب‌خوانی» کالک‌پلاس را منتشر کرد.
پنجمین شماره از کالک‌پلاس مروری بر بیانات کمتر شنیده شده رهبر معظم انقلاب درباره نمایشگاه کتاب دارد تا به اهمیت برپایی نمایشگاه کتاب و ضرورت مراجعه اقشار مختلف به آن اشاره کند.
پرسشی مکتوب از نویسنده‌ی 'صندوقچه‌‌ی پر از کتاب 110 گنج کاغذی' یکی از بخش‌های این ویژنامه‌ است تا به قشر جوان و به ویژه دانشجو یادآوری کند که انتخاب کتابِ مناسب به اندازه‌ی خود مطالعه حائز اهمیت است.
قصه‌ی 'هشتگ روزی 34صفحه کتاب بخوانیم' روایتگر جذابیت و شیرینی مطالعه‌ی بسیارِ کتاب می‌باشد که خواننده را ترغیب می‌کند تا با تنها روزانه 34صفحه مطالعه، در ماه هزار صفحه از کتاب‌های مختلف را مطالعه داشته باشد و نویسنده‌ی مطلبِ کتاب سعی داشته تا بگوید کتابخوانی در میدان نوابغ یک سلاح و ابزار کاربری و اصلی به شمار می‌رود و نسل جوان و دانشجو نباید هیچ‌وقت از مطالعه و یادگیری خسته شود.

**به دنبال تقویت تشکل های دانشجویی هستیم
مهدی گل محمدی مسئول کالک عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا در مورد این ویژه نامه گفت: ما در کالک نشریه کالک پلاس را منتشر می کنم که مختص تشکل های دانشجویی است. که هر دو هفته یکبار منتشر می شود و به مطالبی مانند رشد تشکیلاتی، جذب نیرو ها و اردو های تشکیلاتی می پردازد و در تشکل های دانشجویی توزیع می شود.
وی افزود: در سازمان بسیج دانشجویی معتقد هستیم که دانشجویانی که در تشکل ها فعال هستند باید درگیر مسئله کتاب و کتابخوانی شوند و این امر مورد تاکید رهبر انقلاب هم است. بنابراین با توجه به این ضرورت در ویژه نامه کتاب و کتابخوانی به مسئله کتب و کتاب خوانی پرداختیم تا از طریق تشویق برای افزایش مطالعه در بین دانشجویان، تشکل های دانشجویی را تقویت کنیم.
**9487 ** 1200

نظر شما