شناسهٔ خبر: 32465994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قزوین| آثار شهید مطهری همواره بیانگر مبانی همه‌جانبه جمهوری اسلامی است

R41364/P/S6,63/CT11

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: جامعه شناسان جامعه را به ۵ قسمت شامل سیاست، اقتصاد، خانواده، آموزش و مذهب تقسیم کرده‌اند که شهید مطهری در این عرصه‌ها نظراتی تخصصی داشته و اثار ایشان مبانی جمهوری اسلامی را عنوان می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ محسن شیخ حسنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: شروع سال با باران رحمت الهی همراه بود که در چندین استان تلخی‌هایی برجای گذاشت که می‌توان آن‌را ناشی از عدم مدیریت برخی مدیران دانست.

وی بیان کرد: حماسه 22 بهمن نمایش قدرت ملت ایران بود که پس از حوادث زیادی رخ داد و بعد از 22 بهمن ماه سال گذسته سرعت این اتفاقات بیشتر شد چرا که سرعت اتفاقات علمی و پیشرفت‌های صنعتی چندین برابر نسبت به دهه‌های گدشته افزایش یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: در حادثه سیل اخیر نیروهای سپاه و بسیج به سختی مشعول به خدمت‌رسانی به سیل زدگان بودند که ترامپ در یک حرکت نمایشی و توطئه‌گرانه این نیرو نظامی را جزو لیست گروه تروریست‌ها قرار داد اما در گام دوم و در حمایت از سپاه 80 میلیون نفر سپاهی شدند.

 
وی تاکید کرد: بنا به سخنان مقام معظم رهبری قدرت پیش روندگی برای سپاه تعیین شد که علاوه بر خود، به پیش بردن انقلاب نیز کمک می‌کند و به عنوان پیش برنده و پیش رونده فعالیت دارد.

شیخ حسنی بیان کرد: هفته عقیدتی و سیاسی هفته نکوداشت اندیشه‌های ناب و برتر شهیدانی همچون شهید مرتضی مطهری بوده که از اینگونه اندیشه‌ها تجدیدی شود اما در سپاه تمامی هفته‌ها، هفته عقیدتی و سیاسی است.

وی افزود: پس از سیل اخیر بالغ بر 330 میلیون ریال کمک مردمی شامل نزدیک به 3 هزار بطری اب معدنی، 300 تخته پتو، کنسرو جات ، برنج ، چکمه، شیرخشک و غیره توسط پایگاه های جمع‌اوری مالی و جنسی سپاه در مساجد و سطح استان جمع اوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: شهید مطهری در تمام عرصه‌های اجتماعی دستی بر قلم داشتند و جامعه شناسان جامعه را به 5 قسمت شامل نهاد سیاست، اقتصاد، خانواده، آموزش و مذهب تقسیم کرده‌اند و شهید مطهری در تمام این عرصه‌ها نظراتی تخصصی داشتند که نشانگر چند جانبه نگری ایشان بود.

وی افزود: اثار شهید مطهری مبانی جمهوری اسلامی را عنوان کرده و قیاس و متری برای جامعه است.

شیخ حسنی بیان کرد: نکوداشت مقام شهید مطهری برنامه اصلی این هفته بوده که روز 3 شنبه 10 اردیبهشت ماه در حسینیه شهید مطهری به همت بسیجیان برگزار می‌شود و حضور 500 نفر از بسیجیان نخبه در این مراسم نشانگر ضرورت داشتن این فرهنگ و نیاز جامعه به ان است.

وی ادامه داد: برای پذیرایی و هدایای این مراسم از تولید گران داخلی و علی الخصوص بسیجیان و توان و ظرفیت‌های داخلی استفاده شده و نمایشگاهی در خلال این مراسم نیز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین گفت: محوراصلی برنامه های سال پیش رو در سپاه تبلیغ رونق تولید بوده چرا که توجه به تولیدات داخلی منجر به رونق می‌شود.

وی بیان کرد: دیدار با آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین، خانواده معظم شهدا با محوریت شهدای تعلیم و تربیت، برگزاری نمایشگاه کتاب در حسینیه مطهری، برگزاری نشست‌های عقیدتی، سیاسی، مسابقات قرانی، ورزشی و تقدیر از مربیان، غبارروبی مزار شهدا و محفل‌های انس با قران از دیگر برنامه‌ها در راستای نکوداشت هفته عقیدتی و سیاسی است.

انتهای پیام/ن

نظر شما