شناسهٔ خبر: 32459849 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رمان «آن دختر یهودی» منتشر شد

R1386/P/S4,35/CT1

رمان «آن دختر یهودی» داستان زندگی انسان‌هایی با ادیان مختلف (اسلام، یهودیت، مسیحیت) است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، رمان «آن دختر یهودی» ترجمه اسما خواجه زاده داستان زندگی انسان‌هایی با ادیان مختلف (اسلام، یهودیت، مسیحیت) است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.جزییات دینی و سیاسی فراوان و بسیاری از ابعاد ذهنی صاحبان این دیانت‌ها به شیوه‌ای روان ضمن داستانی عاشقانه پیش روی خواننده قرار گرفته تا او با اشتیاق و امید و شوق شناخت بیشتری از جریان حوادث پیدا کند.

در دل یک محله‌ی یهودی‌نشین در جنوب تونس دختر مسلمان یتیمی در خانواده‌ای یهودی بزرگ شده و زندگی می‌کند. در دل شهر قدیمی قانا در جنوب لبنان نیز هیاهویی دور از انتظار در زندگی ندی، دختر یهودی به وجود می‌آید. پدر این دختر مسلمان است و به دنبال حادثه‌ای او با جوانی مسلمان از رزمندگان مقاومت نامزد می‌شود.

زندگی این دو دختر به دنبال حوادثی از مسیر همیشگی خارج شده و به سوی سرنوشت حرکت می‌کند. رمان برگرفته از یک داستان واقعی است و جزء پرفروش‌ترین رمان‌های عربی به شمار می‌آید.

این کتاب در 382 صفحه و با قیمت 39 هزار تومان توسط انتشارت کتابستان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما