شناسهٔ خبر: 32453821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

یک هفته مانده به پایان لیگ دسته اول

شاهین بوشهر لیگ برتری شد/ تکرار یک خاطره پس از ده سال

شاگردان ویسی که از حمایت خیل عظیمی از طرفداران بوشهری خود در کیلومترها دور از بوشهر برخوردار بودند توانستند با یک بازی منطقی و تک گلی که در دقیقه 59 توسط محبی به سر برسانند، لیگ برتری شوند و خاطره یک دهه گذشته را برای رفتن به لیگ برتر تکرار کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز، در حالی که تا ایستگاه آخر لیگ دسته اول فوتبال کشور یک هفته باقی مانده است، بعد از ظهر امروز شاهین شهرداری بوشهر با تک گل دقیقه 59 محبی کار را ورزشگاه پاس قوامین تمام کرد تا این تیم جواز ورود به لیگ برتر را کسب کند.

بر اساس این گزارش، شاهین در حالی از ساعت 17 بعد از ظهر امروز به مصاف سرخ پوشان پاکدشت میزبان، رفت که این تیم خوب تهرانی شروع غوغایی در این فصل داشت اما با شکستی که هفته گذشته در مقابل گل ریحان کسب کرد عملا از کورس قهرمانی عقب مانده بود.

 سرخپوشان پاکدشت و شاهین شهرداری بوشهر

در مقابل شاهین با 51 امتیازی که پیش از این کسب کرده بود می توانست با پیروزی در این میدان کار را به اما و اگر در هفته آخر نکشاند و به عنوان یکی از دو تیم به لیگ برتر صعود کند.

این دیدار سخت و نفس گیر که گام آخر و به نوعی آخرین بازی شاهین به دلیل استراحت در هفته آخر به حساب می امد از اهمیت ویژه ای برخوردار بود به گونه ای که اگر این تیم امروز شکست می خورد و در مقابل گل ریحان هر دو بازی خود را با پیروزی به پایان می رساند این تیم گل ریحان بود که می توانست در کنار گل گهر راهی لیگ برتر شوند.

هواداران شاهین شهرداری بوشهر

شاگردان ویسی که از حمایت خیل عظیمی از طرفداران بوشهری خود در کیلومترها دور از بوشهر برخوردار بودند توانستند با یک بازی منطقی و تک گلی که در دقیقه 59 توسط محبی به ثمر برسانند، لیگ برتری شوند و خاطره یک دهه گذشته را برای رفتن به لیگ برتر تکرار کنند.

گل گهر سیرجان در دقیقه 94 شهرداری ماهشهر را شکست داد تا به عنوان صدرنشین در یک هفته مانده به پایان این لیگ، قهرمان شود و گل ریحان نیز که 6 هفته نباخته بود در مصاف با شهرداری تبریز با یک گل شکست بخورد و تمام امیدش برای لیگ برتری شدن را از دست دهد.

نظر شما