شناسهٔ خبر: 32452659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بی اطلاعی فدراسیون والیبال از حریفان تیم ملی در ایتالیا

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در حالی در تورنمنت ایتالیا حاضر شد که شاهد انتقاد‌هایی در این خصوص بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان که از جمله مدعیان رقابت های قهرمانی جهان به شمار می رود برای حضور در تورنمنتی راهی ایتالیا شد تا با تیم های حاضر در آن به رقابت بپردازد.

فدراسیون والیبال اما از ابتدا اطلاع رسانی صحیحی از این اعزام نداشت به طوری که هنوز مشخص نیست که به طور دقیق کیفیت تیم های حاضر در ان چه قدر بوده است ! با این حال گفته می شود که این مسابقات تنها یک تورنومنت محلی و با حضور تیم های نه چندان مطرحی بوده است.

همچنین شایعاتی مبنی بر این که تیم ملی دیگری در این رقابت ها حضور نداشته است هم مطرح شده است. به طور قطع آن چیز که مسلم است آن است که کانال اطلاع رسانی فدراسیون هیچ خبری از نوع این تورنمنت ، تیم های حاضر ، کیفیت مسابقات و حتی نتایج به دست آمده هم منتشر نکرده است. علاوه بر آن حتی نام بازیکنان حاضر در این اردو هم مشخص نیست !

حال در کنار تمام این مسائل عنوان شد که این تورنمنت با عنوان هجدهمی ملی پوشان آن هم در تورنمنتی که تیم های مطرحی در آن حضور ندارند به پایان رسیده است با این حال دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا چنین عنوانی به دست آمده است تفره رفت جواب روشنی به آن نداد !

حضور در تورنمنت ایتالیا با دعوت این کشور بود

علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال کشورمان درباره این مسابقات بیان داشت : یکی از رویکرد های فدراسیون والیبال با توجه به شرایط فعلی اقتصادی استفاده از ظرفیت های مناسب است ، حضور در این تورنمنت با دعوت ایتالیایی ها بود و ما برای این مسابقات هزینه ای پرداخت نکردیم و توانستیم یک اردوی خوب و حضور در یک تورنومنت را تجربه کنیم.

او درباره اطلاع رسانی ضعیف از این مسابقات بیان داشت : ما معمولا برای حضور در این گونه رقابت ها یک خبرنگار هم اعزام می کنیم تا تمام اخبار و تفاقات را پوشش دهد اما به دلیل مخحدودیت نفرات نتوانستیم خبرنگاری داشته باشیم و از پوشش این اخبار محروم بودیم.

منتظر اطلاعات هستیم تا ببینیم این تورنمنت با حضور تیم های ملی بوده است یا محلی

دبیر فدراسیون والیبال درباره تیم های حاضر در این مسابقات اظهار داشت: تیم هایی از ایتالیا و آلمان در این مسابقات حضور داشتند که اگر آلمان ها با نفرات خوبشان که به عنوان قهرمانی هم رسیده اند در این مسابقات حاضر شده باشند برای ما خوب بوده است همچنین ایتالیایی هم یکی از کشور های صاحب سبک خوب در این رشته هستند، به هر صورت ما منتظر اطلاعات این مسابقات هستیم تا ببینیم که آیا تیم های حاضر در این رقابت ها ملی بوده اند و یا محلی،

او ادامه داد: به هر صورت حضور در این مسابقات مفید بوده است و یک اردو و تورنمنت با حضور تیم های مختلفی بوده است در این میان اگر آلمان ها هم با نفرات خوبشان در این مسابقات شرکت کرده باشند که بسیار خوب می شود.

زیاد نباید به این عنوان ها توجه داشت

فتاحی در پاسخ به این سوال که صحبت هایی درباره عنوان هجدهمی ایران در این رقابت ها مطرح شده است بیان داشت : زیاد نباید به این عنوان ها توجه داشت به هر صورت نکته مهم حضور در یک تورنمنت خارجی ان ها بدون هزینه بود که انجام شد. همچنین هنوز زمان داریم و کادر فنی می توانند با سنیجدن بازیکنان نفرات مناسب برای رقابت های قهرمانی جهان را انتخاب کنند.

دبیر فدراسیون درباره تغییرات در روابط عمومی فدراسیون هم گفت : مسئول روابط عمومی از مجموعه والیبال جدا شده اند و دیگر نفراتی که در این بخش حضور داشتند و کارشناسی ها را انجام می دادند اخبار را به خوبی پوشش دادند ، همچنین مهم ترین کار نحوه تمرینات ملی پوشان بود که به خوبی با گزارش های نوشتاری و تصویری انعکاس پیدا کرد.

او  درباره اردو های تیم ملی بزرگسالان و بازی های دوستانه بیان داشت : برنامه های اردو هایمان مشخص است و نخستین آن از تاریخ 19 فروردین با حضور ملی پوشان حاضر در لیگ داخلیمان پیگیری شد و از تاریخ 31 فروردین هم با اضافه شدن لژیونر ها تمرینات شکل متفاوتی گرفت.

فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در پایان و درباره بازی های دوستانه ملی پوشان بزرگ سال هم گفت: با توجه به محدودیت زمان و منابع مالی بازی دوستانه ترتیب ندادیم اما هدف حضور قدرتمند در رقابت های انتخابی المپیک و کسب جواز حضور در این رقابت ها است.

بیشتر بخوانید:

فتاحی: اردوی تیم ملی تا برگزاری لیگ ملت‌ها ادامه می‌یابد

شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر والیبال شد

تکلیف قهرمانی لیگ برتر والیبال به بازی سوم کشیده شد

انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون والیبال درباره شرایط تیم های ملی

نظر شما