شناسهٔ خبر: 32439543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیر کمیته قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده:

استان ها کارگروه بازسازی استانی را تا پایان هفته تشکیل دهند

تهران- ایرنا- دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده از ابلاغ شرح وظایف کارگروه بازسازی و نوسازی استان ها به منظور سرعت بخشیدن به روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل خبر داد و گفت: استان ها باید جلسات این کارگروه را تا پایان هفته تشکیل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، «مهدی جمالی نژاد» امروز- سه شنبه- اظهار داشت: کارگروه های بازسازی و نوسازی استانی به ریاست معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری ها و با حضور دستگاه های ذیربط در استان ها تشکیل می شود.
وی از جمله اقدامات این کارگروه را تعیین اولویت های بازسازی و نوسازی در اجرای طرح ها بر اساس سیاست ها و برنامه های مصوب قرارگاه و کمیته بازسازی و نوسازی آن بیان کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین بر تشکیل منظم و هدفمند جلسات کارگاه های استانی به صورت هفتگی و با هدف رصد مداوم فعالیت های مرتبط و پیگیری امور تاکید کرد.
جمالی نژاد گفت: تفکیک طرح ها و پروژه ها و واگذاری آنها به دستگاه های ذیربط در امور بازسازی و انجام هماهنگی های بین دستگاهی از جمله اقداماتی است که در این جلسات درخصوص آن تصمیم گیری می شود.

**تاکید بر استفاده موثر از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی
دبیر کمیته بازسازی و نوسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده همچنین بر استفاده مطلوب و موثر از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی با هدف سرعت گرفتن روند بازسازی ها تاکید کرد.
جمالی نژاد ادامه داد: حضور مردم، خیرین و بخش خصوصی در کنار دستگاه های اجرایی و نهادهای دولتی می تواند روند بازسازی را سرعت بخشیده تا با اقدامات شبانه روزی و مدیریتی جهادی، شاهد چشیدن حلاوت بازسازی، توسط هموطنان آسیب دیده در کوتاه ترین زمان باشیم.
سیام*3061** 1336

نظر شما