شناسهٔ خبر: 32437339 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر

همشهری‌آنلاین: کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر با هدف حفاظت و باززنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حناچی، شهردار تهران به عنوان رئیس کنفرانس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرنوشت، ‏‎مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همکاری Docomomo International (سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن) و TICCIH (کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی) "کنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر" را برگزار می‌کند.

این کنفرانس بررسی حفاظت و باززنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور "بررسی ظرفیت ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی"، "گردشگری و اقتصاد"و"چشم‌انداز آینده و تاثیرات و ره‌آورد قرن بیستم در ایران" در دستور کار خود قرار داده‌است.

‏‎این کنفرانس به ریاست پیروز حناچی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستندنگاری میراث معماری و شهری مدرن( Docomomo International ) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزه‌گوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.

نظر شما