شناسهٔ خبر: 32433106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

نتایج مسابقات فوتبال در حضور لژیونرهای ایرانی (۹۸/۲/۰۲)

مسابقات فوتبال با حضور لژیونرهای ایرانی در چند لیگ اروپایی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

پیروزی ناتینگهام فارست با گلزنی مهاجم تیم‌ملی

پس از احتمال خروج کریم انصاری‌فرد از ناتینگهام فارست و شعارهای نژادپرستانه بر علیه او، مهاجم تیم ملی ایران امشب در ترکیب تیمش مقابل میدلزبرو به میدان رفت. در حضور ۶۲ دقیقه‌ای انصاری‌فرد در ترکیب ناتینگهام، او یک پنالتی را به گل تبدیل کرد تا یکی از سه گل تیمش را به ثمر رسانده باشد.

 

انصاری‌فرد با ناتینگهام فارست به رتبه یازدهم لیگ ۲۴ تیمی چمپیونشیپ رسید. ناتینگهام فارست هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر انگلیس ندارد.

 

اکسترا کلاسای لهستان| شکست خارج از خانه اشلانسک در حضور فرشاد احمدزاده

لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لژیونرها

تیم اشلانسک وروتسواو در چارچوب دیدارهای مرحله پلی‌آف اکسترا کلاسای لهستان در زمین تیم کورونا با شکست ۲ بر صفر مواجه شد.

 

فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی تیم اشلانسک وروتسواو قرار داشت و از دقیقه ۶۳ با ترک زمین بازی جای خود را به پیخ داد.

 

 دیدارهای مرحله پلی‌آف اکسترا کلاسای لهستان با حضور ۸ تیم و احتساب امتیازهای مرحله مقدماتی این رقابت‌ها برگزار می‌شود و ۲ تیم انتهای جدولی رده‌بندی به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد. هم‌اکنون تیم اشلانسک وروتسواو با ۳۱ امتیاز ششم است.

 

ژوپیلر لیگ بلژیک| پیروزی پرگل شارلوا و تساوی کلوب بروژ در غیاب بازیکنان ایرانی

لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لژیونرها

تیم شارلوا در چارچوب بازی‌های گروه لیگ اروپایی ژوپیلر لیگ بلژیک به مصاف برشتوت رفت و با ۴ گل پیروز شد. گل‌های شارلوا در دقایق ۴۵، ۷۲، ۸۰ و ۸۵ به ثمر رسیدند.

 

علی قلی‌زاده به دلیل مصدومیت در فهرست ۱۸ نفره تیم شارلوا قرار نداشت و یونس دلفی نیز روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود اما فرصت بازی را پیدا نکرد.

 

تیم شارلوا هم‌اکنون با ۹ امتیاز در رده دوم جدول ۶ تیمی گروه B لیگ اروپایی قرار دارد. صدرنشین این رقابت‌ها به همراه صدرنشین گروه A برای کسب تنها سهمیه باقی‌مانده فصل آینده لیگ اروپا مبارزه خواهند کرد.

 

کلوب بروژ نیز در غیاب کاوه رضایی، مهاجم ایرانی که مصدوم است در چارچوب بازی‌های گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک برابر تیم آنتورپن به تساوی بدون گل رسید. کلوب بروژ در رده دوم جدول ۶ تیمی این رقابت‌ها قرار داد و از شانس زیادی برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

 

 

نظر شما