شناسهٔ خبر: 32428251 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هدیه تولد متفاوت همسرشهید/ «سامان عشق» در معراج شهدا رونمایی شد

کتاب «سامان عشق» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «سعید سامانلو» در جوار شهدای گمنام معراج شهدا رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از کتاب «سامان عشق» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «سعید سامانلو» به روایت همسر شهید عصر امروز (دوشنبه دوم اردیبهشت ماه) با حضور سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله «سعید اوحدی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و احمد بابایی شاعر آیینی در معراج شهدای تهران برگزار شد.

«سامان عشق» عاشقانه‌ای از من و سعید

در ابتدای این برنامه زهرا سادات رباط‌جزی همسر شهید سعید سامانلو در سخنانی اظهار داشت: من فرزند شهید دفاع مقدس سید محمد رباط جزی و همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو هستم. این کتاب بخشی از زندگی عزیزترین افراد زندگی من است.

وی این کتاب را شامل عاشقانه‌هایی با همسر خود معرفی کرد و گفت: «سامان عشق» از دوران کودکی من شروع و دربرگیرنده خاطراتی از پدر و سپس عاشقانه‌هایی با همسرم است.

همسر شهید مدافع حرم سعید سامانلو عنوان کرد: در این روز عزیز دعا می‌کنم ان‌شاءالله آقا امام زمان (عج) نظری به ما داشته باشند تا مسیر زندگیمان شهدایی باشد. امروز روز تولد من است و به طور اتفاقی همزمان با رونمایی کتاب مصادف شد که کادوی روز تولد من توسط پدر و همسرم این کتاب است.

در ادامه گروه سرود «سفیر عشق» قطعاتی با موضوع مدافعین حرم و امام زمان (عج) با شعر میلاد عرفان‌پور و آهنگ و تنظیم امیرحسین سمیعی اجرا کردند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما