شناسهٔ خبر: 32410886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از واکنش محسن فروزان به حواشي اخير تا دلجويي هواداران تراکتور از شجاعي

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- دروازه‌بان تيم تراکتورسازي تبريز به حواشي اخير واکنشي اينستاگرامي نشان داد.
به گزارش آريا، محسن فروزان که پس از عملکرد ضعيفش مقابل سپيدرود رشت، از باشگاه تراکتورسازي اخراج شد و حواشي زيادي براي او ايجاد شد به اين حواشي در صفحه رسمي خود واکنش نشان داد.
وي نوشت:
متاسفانه شنيده ام مالک باشگاه تراکتورسازي در تحليلي که احتمالا حاصل تفکرات مشاورانش است اعلام کرده چرا اشتباهات من فقط در مقابل سپيدرود است؟
همانطور که بارها گفته ام فوتبال بازي اشتباهات است، به من تهمت هاي فراواني زدند که همواره در مقابل سپيدرود اشتباهاتي کرده ام اما دوست دارم يک بار بدون قضاوت و پيشينه ذهني اين ويديوها را بيينيد. در بازي نخست مازيار زارع که همبازي و دوست خوب من است به اشتباه توپ را به بازيکن حريف داد و مهاجم سپيدرود با من تک به تک شد و دريبل کرد.
سال بعد هم ايمان سليمي اشتباه کرد و توپ به بازيکن حريف رسيد، او هم آن را تبديل به گل کرد. خاطرم هست که بعد از بازي مربيان به ايمان سليمي گفتند آن توپ را بايد دفع مي کرد اما به اشتباه بدن گذاشت و توپ را به بازيکن حريف تقديم کرد. بعد از همان بازي رضاييان، مديرعامل وقت باشگاه که شخصي فوتبالي بود مي توانست مرا اخراج کند اما هرگز به تصميمات خارج از زمين و از روي احساس توجه نكرد .آيا نمى توانست بگويد كه تو سال قبل هم در مقابل سپيدرود اشتباه كردى و انگ تبانى به من بزند؟ آيا من بايد تاوان اشتباهات سايرين را در تراكتور پس بدهم؟ من در خونه به خونه 5 بازي بيشتر انجام ندادم که در همين بازي که روي چمن مصنوعي بود آن صحنه اتفاق افتاد.
به طور کلي من با زمين چمن مصنوعي مشکل دارم، توپ حرکت درستي ندارد و پاس ها درست نمي رسد. همه مي‌دانند انگ هايي مثل شرط بندي به من نمي چسبد اما وجود مشاوران اشتباهي و غيرفوتبالي بودن برخي ها باعث شد اين تهمت ها را حتي در رسانه ملي نيز به من بزنند. در دقيقه 89 بازي مقابل سپيدرود، سوگيتا در ميانه ميدان اشتباه کرد و توپ را به بازيکنان حريف داد تا حاج صفي در تقابل سه به يک بماند. آيا بايد تاوان اشتباه سوگيتا و بقيه بازيكنان را من بدهم ؟ از اين به بعد هرگز در زمين چمن مصنوعي بازي نخواهم کرد و از مربيانم مي‌خواهم اجازه بدهند در اين زمين‌ها، دروازه‌بان ديگري به ميدان برود.
ويديوي آخر مربوط به اشتباهات نوير در سال‌هاي مختلف و با پيراهن تيم هاي مختلف مقابل مونشن گلادباخ است، کسي جرات کرد به او بگويد تباني کرده اي؟ در فوتبال حرفه‌اي هرگز به نوير انگ و تهمت تباني و شرط بندي نزدند، اخلاق حرفه‌اي را رعايت کردند و با حمايت از او، زمينه عدم تکرار اشتباهاتش را فراهم کردند. اين دقيقا تفاوت مديران حرفه اي و فوتبالي با سايرين است. اين دقيقا نقطه پايان آماتوري و آغاز دنياي حرفه اي است. اينجا همان جايي است که فوتبال ما هنوز نتوانسته واردش شود، پس «آيينه چون نقش تو بنمود راست/ خودشکن آيينه شکستن خطاست.
هواداران تيم تراکتورسازي تبريز با حضور در ورزشگاه بنيان ديزل از مسعود شجاعي دلجويي کردند و شجاعي نيز گفت که به کار خود در تبريز ادامه خواهد داد. پس از تعطيلي يک روزه تمرين تيم تراکتورسازي تبريز، سرخپوشان تبريزي امروز کار خود را در ورزشگاه بنيان ديزل آغاز کردند. نکته جالب اين بود که تعدادي از هواداران تيم تراکتورسازي با دسته گل هايي در مقابل درب استاديوم بنيان ديزل حضور يافتند تا از مسعود شجاعي کاپيتان اين تيم دلجويي کنند.
تعداد هواداران تراکتور که شايد به بيش از 100 تن هم مي رسيد، تا آخرين دقايق تمرين افزايش يافت. آن ها کاغذ نوشت هايي هم در دست داشتند که به حمايت از اشکان دژاگه و مسعود شجاعي در آن پرداخته شده بود. طرفداران تراکتوري در مقابل درب ورزشگاه شعارهايي در جهت حمايت از تيم خود و کاپيتان هاي تيم ملي نيز سر دادند. تمرين تيم تراکتور از ساعت 12 آغاز شد و هواداران تنها توانستند 15 دقيقه ابتدايي تمرين را تماشا کنند. يکي از آن ها پيراهن مسعود شجاعي را بر تن داشت و برخي ديگر هم با دسته هاي گل قرمز به ورزشگاه بنيان ديزل رفته بودند.
اين در حالي است که ليکنز تمرين تراکتور را بدون تماشاگر کرده بود اما حضور هواداران تراکتور سبب شد تا آن ها براي دقايقي وارد ورزشگاه بنيان ديزل شوند. ژرژ ليکنز در پاسخ به نگراني هواداران تراکتور مبني بر غيبت شجاعي، دژاگه و حاج صفي به آن ها اطمينان داد که کاپيتان هاي تيم ملي در تمرين هستند و مشکلي وجود ندارد. در روزهاي اخير درگيري اشکان دژاگه با هوادار تراکتور سبب شد تا برخي در استاديوم عليه او شعار بدهند. باتوجه به همين موضوع خيلي از هواداران تراکتور نگران بودند تا سه کاپيتان خود ديگر در ترکيب تراکتور به ميدان نروند اما حالا به نظر مي رسد مسئله بين طرفين حل شده است. دلجويي هواداران تراکتور پس از آن رقم خورد که يک هوادار تراکتور در پايان بازي با پيکان، به بهانه عکس سلفي به شجاعي نزديک شد اما برخورد بدي با او داشت و کاپيتان تراکتور را مورد ضرب و شتم قرار داد. البته اين هوادار تراکتور بلافاصله دستگير شد و فعلا هم روند قضايي پرونده خود را دنبال مي کند. در پايان اين تمرين مسعود شجاعي در مقابل هواداران حاضر شد و گفت: با قدرت به کارمان ادامه مي‌دهيم و به خاطر يک نفر تيم را رها نمي‌کنيم. هواداران نگران نباشند؛ هيچ‌کس خانواده‌اش را رها نمي‌کند. هواداران هم در اين شرايط سخت تنهايمان نگذارند.

نظر شما