شناسهٔ خبر: 32401574 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

فرمانده ناجا: تردد زائران در شهر قم 12 درصد افزایش یافت

قم- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تردد زائران به شهر مقدس قم درایام نیمه شعبان نسبت به مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته ، گفت: پنج هزار نیرو فرماندهی انتظامی استان و بخشی نیز از ستاد ناجا به قم اعزام شدند تا درایام شعبانیه خدمتگذار مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مسجد جمکران، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مسجد مقدس جمکران با حضور در دفتر تولیت این مکان مقدس در گفت و گو با حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان، تاکید کرد: طی چند روز گذشته تاکنون با توجه به ازدحامی که داشتیم، مشکل خاصی وجود نداشت.
وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته حدود 12 درصد افزایش تردد زائران را شاهد هستیم. به گونه ای که حدود 160 هزار خودرو اعم از سواری و اتوبوس طی 24 ساعت گذشته وارد شهر مقدس قم شده اند.
وی ادامه داد: در پایش هوایی که از مسیرهای منتهی به شهر قم و محدوده مسجد جمکران انجام دادیم ترافیک روان بود و مشکل خاصی وجود نداشت.
اشتری گفت: از ابتدای سال با کاهش حدود 30 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی مواجه بودیم که امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین مردم و پلیس وجود دارد این میزان بازهم کاهش یابد.
وی یادآور شد: امیدواریم طی ساعات باقیمانده با عنایت الهی، هماهنگی مردم و هوشیاری همکاران شاهد مشکل خاصی نباشیم و از رانندگان عزیز می خواهیم که به توصیه های پلیس بیش از گذشته دقت کنند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

** جشن نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است
فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این دیدار گفت: جشن و روز نیمه شعبان یک رویداد بین المللی و جهانی است و باید به همین اندازه به آن توجه شود، لذا پنج هزار نیروی پلیس امنیت مراسم نیمه شعبان را بر عهده دارند.
سردار عبدالرضا آقاخانی بیان کرد: نگاه و توجه به قم به ویژه برگزاری جشن های نیمه شعبان عزم ملی را می طلبد و نباید صرفا بر عهده استان باشد.
وی با اشاره به گستره فعالیت های مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم در بخش های انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، پشتیبانی و اطلاع رسانی، تصریح کرد: به دلیل افزایش ضریب امنیت و انضباط، 16 پایگاه انتظامی،عملیاتی و تخصصی پلیس های اطلاعات، راهور و آگاهی در مسجد جمکران حضور دارند.
7405/ 6133/

نظر شما