شناسهٔ خبر: 32399083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نیل وارناک: کلوپ تمامی ضعف‌های لیورپول را برطرف کرده است؛ برای بقا در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد

کاردیف سیتی امروز (یکشنبه) میزبان لیورپول خواهد بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه)، تیم های لیورپول و کاردیف سیتی در چارچوب لیگ برتر انگلستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به نقل از لیورپول اکو، نیل وارناک، سرمربی باشگاه ولزی در خصوص تقابل با لیورپول گفت:

مقایسه لیورپول فعلی با تیم گذشته آنها؟ این مقایسه صحیح نیست چرا که فوتبال تغییر زیادی کرده است. فوتبال به طور کلی در زمانی که من بزرگ می شدم، متفاوت بود. در آن زمان لیورپول بهترین مدافعان را با اختلاف نسبت به دیگر تیم ها داشت. در حال حاضر نیز فکر می کنم آنها در کنار منچسترسیتی با فاصله نسبت به دیگر تیم ها بهتر هستند. در واقع لیورپول اکنون یکی از بهترین باشگاه های دنیا بوده و کلوپ کار فوق العاده ای در این تیم انجام داده است. مهم ترین مسئله این است که شما در تیم خود توازن داشته باشید. لیورپول دو نقطه ضعف (دفاع و دروازه) داشت که کلوپ هر دو را با بازیکنان بزرگ پر کرد.

وی در خصوص شرایط تیم خود افزود:

بقا در لیگ برتر شدنی است ولی نیاز داریم تا شرایط به نفع ما پیش رود. بازی های زیادی نمانده و باید امتیاز کسب کنیم. کارمان اصلا آسان نیست. باید به مصاف فولام در هفته آینده برویم که اسکات پارکر می خواهد با به دست آوردن پیروزی در آن دیدار، شغلی دائمی روی نیمکت فولام به دست آورد. سپس باید به مصاف کریستال پالاس برویم که همیشه تیمی خوب است و سپس در پایان فصل میهمان منچستریونایتد در اولدترافورد خواهیم بود. می بینید که هیچ بازی آسانی وجود ندارد ولی با توجه به بازیکنان و نگرشی که دارند، نمی توانیم بگوییم هرگز موفق نخواهیم شد. ما تمام تلاش مان را برای بقا خواهیم کرد.

نظر شما