شناسهٔ خبر: 32394529 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنده اسکار به جمع معترضان انگلیسی پیوست

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، یک برنده اسکار به جمع معترضان انگلیسی پیوست.
تظاهرات خیابانی معترضان انگلیسی وارد هفته دوم می شود. این تظاهرات با اعتراض فعالان محیط زیست در خیابانهای لندن پایتخت انگلیس برپا شده است. امروز اما تامپسون هنرپیشه و فیلمنامه نویس معروف انگلیسی که برنده جایزه اسکار هم شده است به صف فعالانی پیوست که در زمینه مقابله با تغییرات اقلیمی در انگلیس فعالیت و تاکید می کنند باید گامهای فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی برداشته شود. اما تامپسون تنها فردی است که جایزه اسکار را، هم برای هنرپیشگی و هم برای نویسندگی فیلم از آن خودش کرده است. پیوستن این هنرپیشه انگلیسی به جمع معترضان سبب تقویت جریان اعتراضی مذکور شده است.
تامپسون در تظاهرات لندن گفت: ما اعتراضمان برای این است که بتوانیم این خانه فوق العاده را نجات بدهیم که به خودمان تعلق دارد. در عین حال می خواهیم انرژی و شور و هیجان این نسل جوان را جشن بگیریم که این حرکت را برپا کرده اند.
اما تامپسون امروز در جمع معترضان انگلیسی سخنرانی هم کرد و بر مقابله با تغییرات اقلیمی تاکید کرد. اما پس از پایان سخنرانی او، پلیس انگلیس برای متفرق کردن معترضان وارد عمل شد.

نظر شما