شناسهٔ خبر: 32393421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گلستان:

دخالتی در انتصاب بخشدار جدید گلستان ندارم

بهارستان- امام جمعه شهر گلستان گفت: بنده به هیچ عنوان مخالف انتصاب بخشدار جدید گلستان که از خانواده معظم شهدا است، نیستم.

صاحب‌خبر -

حجت السلام محمود نورپور با اشاره به برخی برداشت‌های منفی از خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان مخالف این انتصاب نیستم بلکه معتقدم که تغییر و تحول در حوزه مدیریتی خود می‌تواند در جهت ارتقا خدمت به مردم تأثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: بنده گلایه ام این بود که برای یک مدیری که سال‌ها در مسند بخشداری خدماتی را ارائه داده بایستی به نحوه شایسته از نامبرده تودیع به عمل می‌آمد.

نورپور همچنین اضافه کرد: برای بخشدار جدید گلستان که از خانواده معظم شهدا و دارای سوابق ارزشمندی آرزوی توفیق در جهت خدمت به مردم را دارم.

امام جمعه گلستان همچنین تاکید کرد: طی دیداری که بخشدار جدید گلستان در دفتر امام جمعه با بنده داشته توصیه‌هایی در جهت خدمت بی منت به ساکنین روستایی داشتم و قطعاً توانمندی که از ایشان به سراغ دارم می‌تواند در این حوزه توفیقاتی را کسب کند.

نورپور اتحاد و همدلی در سطح شهرستان بهارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی خوبی در شهرستان برقرار است که این انسجام می‌تواند در جهت رشد و شکوفایی منطقه اثر گذار باشد.

نظر شما