شناسهٔ خبر: 32391930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برآورد دقیق خسارت‌ها در راه آهن گلستان

معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با براورد دقیق خسارت ها در راه آهن گلستان تلاش داریم تا آن را هر چه سریعتر راه اندازی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  مازیار یزدانی در حاشیه بازدید از خط راه آهن گرگان- اینچه برون گفت: با هدف برآورد خسارت های سیل به راه آهن به گلستان آمدم تا برآوردهای لازم را در این زمینه لحاظ کنم.

 

وی افزود: با کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و همکاران اداره کل راه آهن شمال شرق دو جلسه ای برگزار کردیم که این جلسه به صورت تخصصی و با نگاه کارشناسی بود تا بتوانیم این مسیر را هر چه سریعتر بازسازی کرده تا قطار در این مسیر تردد کند.

 

یزدانی ادامه داد: نظرات مختلف همکاران مشاوران و پیمانکاران را گرفتیم و هدف ما این است که در کمترین زمان و به بهترین روش این مسیر را آماده بهره برداری کنیم.

 

یزدانی گفت: قصد داریم از این فرصت نهایت استفاده را انجام داده و کاری کنیم که در یک افق چندین ساله دچار مشکلی در این حوزه ریلی نباشیم و شاهد راه آهن پایداری باشم.

 

وی گفت: در این راستا برای چندمین بار از این حوزه بازدید میدانی انجام داده و مجدداً هم در هفته آینده کارشناسان متعددی به این منطقه اعزام خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین راه حل را برای این مسیر انتخاب و تمام تمهیدات اجرایی لازم این پروژه را هم پیش بینی کنیم.

 

یزدانی اظهار امیدواری کرد که خیلی زود این مسیر بازسازی شده و شاهد تردد قطار چه از لحاظ باری و چه از لحاظ مسافری باشیم.

 

انتهای پیام/ح

 

برآورد خسارت های راه آهن گرگان اینچه برون

نظر شما