شناسهٔ خبر: 32388819 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آغاز به کار مرکز اسکان موقت فرهنگیان سیل زده در اهواز:

۷۰ فرهنگی خوزستانی در پدیده سیل درگیر هستند/ ۴ مرکز اسکان موقت فرهنگیان در خوزستان راه اندازی شد

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: بر اساس آمارهای اعلامی بالغ بر ۷۰ فرهنگی در حادثه سیلاب اخیر متضرر شدند و هم اکنون روند اسکان این افراد در ۴ مرکز اسکان موقت در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مجتبی زینی وند ظهر امروز شنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۸ در حاشیه آغاز به کار مرکز اسکان موقت فرهنگیان سیل زده در شهر اهواز اظهار کرد: در راستای دستور مقام عالی وزارت در خصوص تکریم و حمایت از فرهنگیان سیل زده، آموزش و پرورش خوزستان در اقدامی زیبنده نسبت به اسکان این فرهنگیان در مراکز اسکان موقت اقدام کرده است.

 

 

وی با اشاره به فعال شدن ۴ مرکز اسکان موقت در استان، خاطرنشان کرد: شهرهای  اهواز، رامهرمز، مسجد سلیمان و دزفول میزبان فرهنگیان سیل زده خواهند بود. در این مراکز خدمات کامل رفاهی به این فرهنگیان عزیز ارائه می شود.

 

 

زینی وند در عین حال با اظهار اینکه تکریم معلمان اولویت اول مجموعه وزارت آموزش و پرورش کشور است، توضیح داد: ۷۰ فرهنگی در استان خوزستان در طی حادثه سیلاب متضرر شده اند. در حال حاضر ارائه تسهیلات ویژه و خدمات رفاهی به این فرهنگیان در دستور کار قرار دارد.

 

 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: عملکرد آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مدیریت بحران سیلاب بسیار خوب ارزیابی می شود. امیدواریم با هم افزایی های صورت گرفته در این خصوص شاهد کاهش آسیب های سیلاب در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

نظر شما