شناسهٔ خبر: 32387625 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسانه‌های برزیلی: مالکوم می خواهد در بارسلونا بماند مگر اینکه مهاجم جدیدی جذب شود

اگر ترکیب خط حمله همین بماند، مالکوم احتمالا ماندنی است و اگر ستاره دیگری جذب شود، عملا هیچ جایی برای وینگر برزیلی باقی نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مالکوم دوست دارد در بارسلونا بماند اما اگر آنتوان گریزمان خریداری شد، وضعیتش پیچیده می‌شود.

به گزارش رسانه برزیلی UOL Esporte که روابط نزدیکی با مالکوم و اطرافیانش دارد، این بازیکن علی رغم همه مشکلاتی که در این فصل داشته، مایل است فصل آینده هم در بارسلونا بماند. این تمایل مالکوم البته به شدت توسط انتقال احتمالی گریزمان به بارسا تهدید می‌شود چون وینگر برزیلی می‌داند باشگاه به دنبال جذب مهاجمی جدید برای رقابت با لوییس سوارز است. مالکوم در حالی دوست دارد حداقل یک فصل دیگر در بارسا بماند که تاکنون در طول فصل بارها از وضعیتش عصبانی و ناراحت شده است.

این رسانه می‌گوید مالکوم زمانی بیش از همه خشمگین شد که پس از درخشش در مقابل رئال مادرید در کوپا دل ری که با گلزنی او هم همراه شد، تا 10 بازی یک دقیقه هم به میدان نرفت. در همان مقطع هم بود که او به طور جدی به ترک بارسا در پایان فصل فکر کرد. البته خانواده او تلاش کردند در شرایط سخت کمک حالش باشند و یادآوری کنند که مالکوم نباید خودش را ببازد و باید به تلاش ادامه دهد تا وقتی فرصت از راه رسید، آن را هدر ندهد.

دومین بار در جریان بازی منچستریونایتد-بارسلونا بود که مالکوم عصبانی شد. زمانی که والورده حتی از او درخواست گرم کردن هم نکرد. این در حالی بود که دیگر نیمکت نشینان همگی به دستور مربی مشغول گرم کردن شده بودند. البته والورده بعدا در چند بازی متوالی در لالیگا به مالکوم فرصت خوبی داد و جواب هم گرفت. با این حال مالکوم به جدایی هم فکر می‌کند. او جوان است و با توجه به استعدادش، پیشنهادهای فراوانی هم خواهد داشت. بارسا اما برای فروش او به قیمتی کمتر از آنچه تابستان سال گذشته - 41+1 میلیون یورو - هزینه کرده، راضی نمی‌شود.

نظر شما