شناسهٔ خبر: 32385956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بنیاد مسکن ۲۸۰۰ واحد مسکونی برای اقشار محروم کردستان ساخته است

مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان در ادامه گفت: ما تا به امروز 2 هزار و 862 واحد برای اقشار محروم و کم درآمد احداث کرده‌ایم و در تعمیر 5 هزار و 54 واحد مسکونی حادثه‌دیده روستایی مشارکت داشته‌ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری پیش از ظهر امروز در  دیدار مسوولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از ارگان‌هایی است که طی 40 سال خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه داده است.

وی به طرح‌های اجرا شده از اوایل انقلاب در استان اشاره و افزود: بنیاد مسکن در استان در این چهار دهه توانسته یک هزار و 348 طرح هادی روستایی را در استان اجرا کند و در 128 طرح هادی روستایی بازنگری داشته باشد.

قادری خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن کردستان تا به حال توانسته 9 هزار و 500 واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده بازسازی کند و در بازسازی 24 هزار و 600 واحد مسکونی در مناطق جنگ‌زده کشور مشارکت داشته باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان در ادامه گفت: ما تا به امروز 2 هزار و 862 واحد برای اقشار محروم و کم درآمد احداث کرده‌ایم و در تعمیر 5 هزار و 54 واحد مسکونی حادثه دیده روستایی و7 هزار و 934 واحد حادثه دیده شهری مشارکت داشته‌ایم.

وی افزود: بنیاد مسکن کردستان در تعمیر 12 هزار و 386 واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ایفای نقش کرده که این از اهم فعالیت‌های بنیاد مسکن از سال 96 تا به الان است.

قادری به سیل اخیر در استان اشاره و گفت: در سیل اخیر یک هزار و 600 واحد در استان آسیب دیده‌اند که نیار به بازسازی و مرمت دارند.

وی ادامه داد: از سال 96 تاکنون ۱۱۸ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان احداث شده است و در همین رابطه 500 واحد مسکونی ناتمام در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه داریم که در صدد هستیم هرچه زودتر آنها را افتتاح کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کردستان در پایان به سیل چند روز پیش در مناطق جنوب غربی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما تا به حال 16 واحد ماشین‌آلات به مناطق سیل‌زده اعزام کرده‌ایم و تا آنجا که در توان داشته باشیم در بازسازی این مناطق و کمک به مردم آن مناطق دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/79

نظر شما