شناسهٔ خبر: 32385695 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مادر شهید عیدی‎نژاد:

سیل یادگاری‌های شهیدم را با خود برد

مدینه خان‎بابایی گفت: وسایلی که از پسرم این همه سال به یادگار نگه داشته بودم، سیل از بین برد و از پسرم دیگر چیزی برایم باقی نمانده است.

صاحب‌خبر -

سیل یادگاری های شهیدم را با خود بردبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‎پرس، مدینه خان‎بابایی مادر شهید ایرج عیدی‎نژاد در گفت‎و‎گو با حیات اظهار داشت: خانه‎ام در پلدختر تا یک متر به زیر آب رفته بود. همه جای خانه پر از گل و خاک است و تمیزکردنشان مدت طولانی زمان می‎برد. همه اسباب زندگی مانند رختخواب‎ها و یخچالم از بین رفتند. چند روزی است که با پسر و عروسم در چادرهای مدیریت بحران زندگی می‎کنیم.

وی گفت: چند روز پیش، برای تمیز کردن خانه به محله‎مان بازگشتم. تعدادی از بسیجیان که از فرزندان شهدا بودند برای کمک به خانه‎ام آمدند و آب‎ها را از حیاط خانه‎ام خارج کردند.

مادر شهید افزود: یادگاری‎های زیادی از شهیدم داشتم. لباس‎ها، کتاب‎ها و تمامی مدارکش بر اثر سیل از بین رفت و دیگر چیزی از او به یادگار ندارم.

شهید سردار ایرج عیدی‎نژاد فرزند اول خانواده، سوم مرداد ۱۳۴۱، در شهرستان پلدختر به دنیا آمد. پدرش جواد، کشاورز بود. تا اول متوسطه درس خواند. پس از خدمت سربازی، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. پنجم اردیبهشت ۱۳۶۲، با سمت معاون فرمانده گردان در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و مزارش در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/341

نظر شما