شناسهٔ خبر: 32376301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

وبدا-اسدآباد / به مناسبت آغاز هفته سلامت، صورت گرفت؛

پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

صاحب‌خبر -

بسمه تعالی

ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی حاصل تلاش‌ها و همکاری‌های کلیه دستگاه‌ها و ادارات متولی در امر سلامت است.

هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکميتی و اجرايی نيز بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی‌ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگويی منطقی و شايسته به مردم و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با ساير دستگاه‌های مسئول در مسير تحقق سلامت مردم گام برداريم.

امسال نیز برنامه های هفته سلامت در راستای شعار «پوشش همگانی سلامت» و با موضوع «مراقبتهای اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» از يکم لغايت هفتم ارديبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

همچنین همزمانی برگزاری هفته سلامت با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) یک رخداد فرخنده است که موجب ارتقای کمیت و کيفيت خدمات سلامتی در کل کشور و در دانشکده علوم پزشكی اسدآباد می‌گردد.

ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاشهای ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور، خصوصا اساتید، کارکنان، دانشجویان و کلیه پرسنل دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، آغاز هفته سلامت را تبريك عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفيق روزافزون يكايك همه عزيزان را مسئلت می‌نمايم.

دکتر فرید یوسفی

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  

نظر شما