شناسهٔ خبر: 32374565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسیدگی تعرض به «صفرزاد» به فدراسیون بسکتبال مربوط نیست

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: اتفاقی که آقای «صفرزاد» سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر معتقد به آن است خارج از مجموعه ورزشی و بازی بوده و رسیدگی به آن در مراجع قضایی قابل رسیدگی و پیگیری است اما به فدراسیون بسکتبال مربوط نمی‌شود و مسابقات در گرگان بدون مشکل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

ورژ آبکاریان امشب پس از پایان بازی بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدر تهران که با پیروزی شهرداری گرگان همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: ممکن است آنهایی که بسکتبال را دنبال می‌کنند اگر از آنها سوال می‌کردید حدس شما از تیم‌های صعود کننده به فینال چه است، ممکن است نظرشان این بود که دو تیمی که امروز به فینال صعود نکردند را با شانس بیشتری برای صعود به فینال نام می‌بردند در حالی که در حال حاضر شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان به فینال رسیدند و این یک شگفتی برای ما و بسکتبال دوستان است و این نشان می‌دهد مسابقات خوبی داشتیم و از قبل تیم‌های صعود کننده مشخص نبوده است.

وی در خصوص اعتراضات سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر به داوری گفت: آقای اسلامی بی‌شک به دلیل شکست امروز و عدم صعود تیمش به فینال ناراحت است و ما برای مثال بازی روز گذشته این دو تیم را بارها مرور کردیم و در این مرور کردن تشدد آرا وجود داشت و چگونه می‌توان انتظار داشت در هنگام برگزاری مسابقه نسیت به درست یا نادرستی قضاوت داوران نظر داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: آقای اسلامی زحمت زیادی برای تیمشان کشیده بودند و انتظار داشتند تیمشان به فینال برسد و امروز که نرسیده بی‌شک این صحبت‌ها وجود دارد اما طبق روال شنبه با داوران فیلم بازی امروز را مرور خواهیم کرد و خودمان را برای فینال  رده‌بندی آماده خواهیم کرد.

آبکاریان گفت: آنهایی که بسکتبال را دنبال می‌کنند، تائید می‌کنند که قضاوت‌ها در آبادان، تهران و گرگان با کمترین اشتباه بوده است و نفراتی هم که برای بازی‌ها انتخاب شده بودند از داوران خوب کشورمان و دارای تجربه خوب در بازی‌های برون‌مرزی و داخلی هستند.

وی تاکید کرد: این مسابقات را جایی برای آزمایش داوران جوان قرار ندادیم و سعی کردیم از داوران پیشکسوت استفاده کنیم.

رئیس کمیته داوران فدارسیون بسکتبال در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص ادعای سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر مبنی بر تعرض هواداران به وی بیان کرد: چون این اتفاق قبل از ورود به مجموعه شده هیچ ارتباطی به کار ما پیدا نمی‌کند و ما مسوول اجرای مسابقات هستیم و شورای تامین استان گلستان و شهرستان گرگان مسوولیت این بخش را بر عهده دارند و آقای صفرزاد اگر شکایتی دارند از طریق مراجع قضایی می‌توانند مطرح و پیگیری کنند.

آبکاریان گفت: در داخل سالن که مسوولیتش با نماینده فدراسیون و ناظر داوران است ما پوشش خوبی دادیم و تا جایی که امکان داشت کارمان را به بهترین نحو انجام دادیم و چون این موضوع در داخل سالن بازی نبوده این اتفاق حداقل به فدراسیون بسکتبال مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/83004

نظر شما