شناسهٔ خبر: 32374220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح «جهاد همبستگی ملی» نتایج خوبی در بازسازی مناطق سیل‌زده خواهد داشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه طرح «جهاد همبستگی ملی» از همه جهات عالی است، گفت: این طرح نتایج خوبی در بازسازی مناطق سیل‌زده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

حسن شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده اظهار کرد: همبستگی ملی به هر بهانه و دلیلی وقتی اتفاق بیفتد، اقتدار امنیتی را هم بالا می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی ملی از همه جهات عالی است و نتایج خوبی در بازسازی مناطق سیل‌زده خواهد داشت، تصریح کرد: سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیشنهاد خیلی خوبی برای اجرای این طرح ارائه داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه می‌توان از این طرح برای تبدیل تهدید به فرصت استفاده کرد، گفت: در سوابق گذشته شاهد بوده‌ایم و در تاریخ هم آمده که یک اتفاق ناخوشایند، ممکن است سبب خیر شود و درنهایت نتیجه خوبی داشته باشد.

شکراللهی با بیان اینکه در جریان سیل هم نزدیک به نیمی از ملت ایران کم و بیش مشارکت در خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان داشتند، اظهار کرد: همه به میدان آمدند و به سیل‌زدگان کمک کردند.

به گزارش فارس؛ طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هم‌وطنان سیل‌زده آغاز شده و یک دعوت ملی از همه هم‌وطنان برای مشارکت و کمک در حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده است.

در این طرح، آحاد مردم با محوریت مساجد در تأمین یک «خانه»، هر بانک در ساخت و تعمیر و تجهیز یک «مدرسه» و هر کاسب هم در تأمین یک قلم کالای اساسی برای خانواده‌های سیل‌زده کمک خواهد کرد.

همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور در اجرای این طرح آمادگی و همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/75035/م/ن

نظر شما