شناسهٔ خبر: 32374089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

شکست دوباره شاگردان لیکنز اینبار در خانه/ پیکان، تراکتور را از جاده قهرمانی دور کرد/ پاشنه آشیلی به نام گلر!

تراکتورسازی با شکست خانگی مقابل پیکان تهران به مکان چهارم جدول سقوط کرده و از جاده قهرمانی دورتر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم تراکتورسازی عصر امروز (جمعه) در دیداری از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پذیرای پیکان تهران بود که در نهایت با یک گل نتیجه را به میهمانش واگذار کرد تا کار این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر دشوارتر شود.

این بازی که از ساعت 17 آغاز شد، در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما در شروع نیمه دوم و در دقیقه 51 تیم تهرانی موفق به شکستن طلسم دروازه‌ها شد. عیسی آل‌کثیر زننده گل پیکانی‌ها بود که روی ریباند ضربه هم‌تیمی خود و اشتباه محمدرضا اخباری در دفع توپ، دروازه تراکتور را باز کرد. 

بعد از این گل سرخ‌پوشان میزبان فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند تا بلکه گل خورده را جبران کرده و از این باخت خانگی جلوگیری کنند که حملات این تیم راه به جایی نبرد و درنهایت سرخ‌پوشان دومین شکست متوالی خود را با هدایت جرج لیکنز تجربه کردند.

از سویی، این نتیجه نخستین باخت خانگی تیم لیکنز را رقم زده و به روند بردهای صددرصدی این مربی نامدار بلژیکی در تبریز خاتمه بخشید.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی با همان 49 امتیاز قبلی خود به رده چهارم جدول سقوط کرد. در سمت مقابل، پیکان با 3 امتیازی که در این دیدار خارج از خانه کسب کرد، 28 امتیازی شده و با سبقت از تیم همشهری رقیب یعنی ماشین‌سازی در مکان یازدهم قرار گرفت.

گروه داوری: داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی؛ داور چهارم: بابک عباسقلی‌زاده/ کمک داوران خط: کمیل غلامی و پیمان فرخی‌مهر/ ناظر داوری: محمدجواد تقی‌پور.

اخطار: اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و مسعود شجاعی از تراکتورسازی و مهران موسوی، امیر حسن کریمی و مگنو پاتیستا از پیکان

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور (یوکیا سوگیتا)، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، ساسان انصاری (سیداحمد موسوی) و آنتونی استوکس.
سرمربی: جرج لیکنز

پیکان تهران: وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سیدمهران موسوی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، سعید واسعی (سامان نریمان‌جهان)، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی (شاهین ثاقبی)، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر (امیر روستایی).
سرمربی: حسین فرکی

انتهای پیام/

نظر شما