شناسهٔ خبر: 32372644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان اورژانس کشور-قدیمی | لینک خبر

تکنسینی که با ۳۰ سال خدمت قبل از خداحافظی باعشق تمام آمبولانس۱۱۵ را بوسه زد

تکنسین اورژانس 115 یاسوج بعد از 30 سال خدمت و ایثار و عشق و علاقه ای که به اورژانس داشت در حین خداحافظی آمبولانس اورژاانس 115 را بوسه زد.

صاحب‌خبر -

تکنسین اورژانس ۱۱۵ یاسوج  بعد از ۳۰ سال خدمت و ایثار و عشق و علاقه ای که  به اورژانس داشت در حین خداحافظی آمبولانس اورژاانس ۱۱۵ را بوسه زد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد، قباد حکمتی تکنسین اورژانس ۱۱۵ شهری یاسوج بعد از ۳۰ سال خدمت پیام خدا حا فطی صادر نمود که بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که توفیق خدمت در جبهه سلامت را به این بنده حقیر عنایت نمود، بی شک عبور از پلکان نردبان مسولیت ها،پست ها و رتبه های اداری مرهون ایثار مردم وشما همکاران عزیز است که آفریننده سربلندی و سرافرازی و شکوه جاودانه در این مرز و بوم بوده و هستید و خواهید بود. حال که بعد از ۳۰ سال  تلاش وخدمت در اورژانس ۱۱۵ و با کوله باری از تجربه و تبعییت از قوانین اداری کشور اسلامی سنگر خدمت را به فرد دیگری می سپارم و از حضور شما مرخص میشوم از همه شما سروران ارجمند،مسولین کشوری، استانی و شهرستانی  و همکاران گرامی عملیاتی اورژانس و پیشکسوتان عرصه سلامت که بیدریغ بنده را در طول دوران اشتغال بصورت شبانه روزی راهنمایی و یاری نمودند  و خودم را مدیون الطاف ایشان میدانم طلب حلالیت دارم و امیدوارم قصور و کوتاهیم را مورد عفو و بخشش قرار دهند،همه شما سروان را به خداوند منان می سپارم و طلب توفیق روزافزون همراه با سلامتی و شادابی برای کلیه شما عزیزان را خواستارم. دعاگوی همه هستم،

به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست ،،؛ ارادتمند شما؛ قباد حکمتیان تکنسین اورژانس ۱۱۵ خادم همیشگی مردم

نظر شما