شناسهٔ خبر: 32372326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پیام تسلیت روحانی در پی درگذشت کارشناسان بنیان مسکن

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت شهادت گونه چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت شهادت گونه چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: وقوع حادثه رانندگی برای چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل، در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان و درگذشت شهادت گونه آقایان رضا حبوبی و مهدی صادق زاده، موجب تاثر و تالم فراوان شد.
 
این فرزندان غیور با داشتن سابقه درخشان در خدمت رسانی به مردم کشورمان در رخدادهای مشابه قبلی، نامی نیک و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.
 
اینجانب با قدردانی از خدمات ارزنده آنان از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل دارم.
 
بی تردید یاد الهام بخش این شهیدان عرصه خدمت مانند دیگر شهدا گرانقدر همواره در خاطره جمعی ملت قدرشناس ایران خواهد درخشید.
 
منبع: فارس 

نظر شما