شناسهٔ خبر: 32372207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه کرج از شیطنت رسانه های دولتی نویس در انعکاس اخبار/ مردم ایران با مقابله 40 ساله خود در برابر استکبار، نفس های آخر دشمن را بریدند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن با تمام قدرت در گام نخست انقلاب اسلامی به پا خاست تا نظام را نابود کند اما مردم ایران اسلامی با مقابله 40 ساله خود نفس های آخر دشمن را بریدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اهل تقوا و عمل بودن و اجرایی شدن احکام اسلامی را از ویژگی های منتظران ظهور مهدی موعود (عج) دانست و با اشاره به دیدار اخیر شرکت کنندگان مسابقات بین المللی قران با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری در این دیدار دور شدن از قران و احکام الهی را عامل خیانت و تسلیم شدن در مقابل دشمن اعلام کردند. 

آیت الله حسینی همدانی گسترش خیزش عظیم علیه دشمن را در گرو سبک زندگی و حرکت در مسیر تشدید حکومت جهانی حضرت موعود دانست و افزود: دشمن با تمام قدرت در گام نخست انقلاب اسلامی به پا خاست تا نظام را نابود کند اما مردم ایران اسلامی با مقابله 40 ساله خود نفس های آخر دشمن را بریدند و دشمن باید بداند که این ملت قدرتمندتر از گذشته در مقابل آنها ایستاده اند. 
 
وی با اشاره به اینکه شخصی که خود را منتظر می نامد باید در مقابل ظلم، فساد و فتنه بایستد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمینه ظهور امام زمان (عج) است و نمی توان اهل مهدویت بود اما در راستای تحقق آن تلاش نکرد زیرا اسلامی که به تقوا و مبارزه با ظلم و فساد بی تفاوت باشد، اسلام نخواهد بود. 
 
نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: دشمن در تلاش است با نفوذ در آرمان های نظام و باور مردم، آنها از مقابله با استکبار و مستکبران دست بکشند اما باید بدانند که تا زمان ظهور مهدی موعود (عج) خستگی ناپذیر خواهیم بود و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب منی بر لزوم گسترش تمدن اسلامی توسط جوانان، این مسیر با سنگ اندازی های فراوانی مواجه است. 
 
آیت الله حسینی همدانی گفت: در حالی که دشمن اعلام کرد در سال های آتی اقوام ایرانی بر سر یک لیوان آب با یکدیگر به جنگ خواهند پرداخت اما امروز به لطف خدایی که از ایران در مقابل دشمن دفاع می کند، جای جای کشورمان سرسبز است. 
 
امام جمعه کرج به نامگذاری نیمه شعبان به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این نیروهای جان بر کف ماموریت خود را با سختی فراوان و اخلاص برای دفاع از کشور انجام می دهند، افزود: آنها به رسالت خود در حوزه های فرهنگی، سیاسی، فرهنگی و انتظامی عمل کرده و از کیان ایران اسلامی محافظت می کنند. 
 
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه از رسانه ها می خواهم اخبار را دقیق منعکس کنند، اظهار داشت: در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته در حالی که بنده اعلام کردم باید تمام ارتش آمریکا را تروریست خواند، برخی خبرگزاری ها اینگونه نوشته اند که باید ارتش آمریکا که در منطقه حضور دارد تروریست خواند، این رویه نشان می دهد شیطنت در کار است. 
 
وی با اشاره به لزوم رعایت تقوا و اطلاع رسانی درست توسط برخی خبرگزاری ها به ویژه رسانه‌ های دولتی نویس برای انعکاس اخبار، به تشکیل سپاه پاسداران در 2 اردیبهشت سال 58 به دستور امام (ره) در راستای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از این نیروها که ماموریت نگهبانی از انقلاب را بر عهده دارند در روز سوم شعبان تشکر و قدرددانی کردند. 
 
خطیب جمعه کرج در خاتمه ضمن قدرددانی از شرکت جوانان استان در جشنواره روز جوان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در آستانه هفته کار و کارگر قرار داریم و باید پذیرفت که کارگران ستون کشور هستند و همواره در تلاش خواهند بود تا مانع از کار افتادن چرخ تولید شوند.  
 
انتهای پیام/

نظر شما