شناسهٔ خبر: 32371768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کیش:

وزارت اطلاعات موجب اقتدار نظام و افتخار ملت است

کیش-ایرنا- امام جمعه کیش با تبریک نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی مایه اقتدار نظام است و ملت نیز به دستاوردهای درخشان این مجموعه افتخار می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش افزود: امنیت جزیره نیز به عنوان منطقه ای با شرایط ویژه مرهون تلاش صادقانه و خالصانه وزارت اطلاعات و دیگر مجموعه های حافظ نظم و امنیت است.
وی ادامه داد: تعبیر چشم بینا و بیدار نظام که از سوی مقام معظم رهبری در توصیف وزارت اطلاعات استفاده شده به خوبی نشان دهنده اهمیت این بخش است.
حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: دشمن به ظاهر در حال جنگ اقتصادی با ایران است اما در حقیقت به دنبال ایجاد ناامنی در تمام حوزه هاست.
امام جمعه کیش ایجاد ناامنی اعتقادی و حمله به باورهای جوانان مومن را یکی از فعالیت های تخریبی دشمن دانست که بخشی از آن در قالب عرفان های کاذب یا ترویج شیعه انگلیسی ظهور و بروز پیدا می کند.
وی یادآور شد: زمزمه هایی از این گونه فعالیت ها در جزیره نیز به گوش می رسد که هوشیاری حافظان امنیت و مردم را طلب می کند.
حجت الاسلام حسن زاده اضافه کرد: هرکسی ادعای عرفان کرد مردم نباید بپذیرند و جوانان و به ویژه زنان باید از شرکت در نشست ها و برنامه های احتمالی چنین مدعیانی خودداری کنند.
به گفته امام جمعه کیش، ایجاد دهها شبکه تلویزیونی با محتوای شیعه انگلیسی یا ترویج مسیحیت تبشیری با منابع مالی دشمنان، یکی دیگر از شواهد حمله به باورهای جوانان است.
حجت الاسلام حسن زاده همچنین با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل (دوم اردیبهشت 58) تصریح کرد: سپاه فراتر از یک نیروی نظامی بوده و در اساسنامه آن ماموریت مختلفی برای سپاه تعریف شده است.
وی خاطرنشان شد: سپاه به هر حوزه ای ورود کرده موفق بوده و به همین دلیل مورد خصومت دشمنان و به ویژه آمریکا قرار گرفته است.
هفته کارگر( پنجم تا 11اردیبهشت) یکی دیگر از مناسبت های مورد اشاره امام جمعه کیش بود و ضمن تبریک به این قشر خواستار توجه جدی مسئولان به مشکلات کارگران جزیره به ویژه در حوزه معیشت و مسکن شد.
امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز زجمعه ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) به تشریح ویژگی های حکومتی آخرین منجی عالم بشریت پرداخت.
به گفته امام جمعه کیش، شناخت ویژگی های حکومت امام زمان (عج) یک ضرورت است و جامعه برای پیمودن چنین مسیری آماده خواهد شد.
حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: امام آخر شیعیان یک برنامه جامع برای اقتصاد جهان تدوین می کند که توجه خاص به تولید، استفاده حداکثری از مواهب و منابع طبیعی و توزیع عادلانه ثروت از ویژگی های این برنامه اقتصادی است.
امام جمعه کیش اضافه کرد: به این ترتیب فقر و فساد اقتصادی و اقتصاد بیمار دیگر وجود نخواهد داشت.
2094

نظر شما