شناسهٔ خبر: 32371680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت به خودروسازان اجازه رقابت دهد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت به خودروسازان اجازه رقابت دهد وضعیت کنونی آن ها اصلاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، محمد جواد کولیوند، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به موضوع خودروسازان مطرح کرد: در صورتی که دولت به خودروسازان اجازه رقابت دهد وضعیت کنونی آنها اصلاح می شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسات تشکیل شده وزرا و کمیسیون‌های تخصصی مجلس، مقرر شد تا پایان اردیبهشت‌ ماه برنامه ریزی هایی برای رونق تولید که مطالبه رهبر معظم انقلاب است صورت گیرد.

وی تأکید کرد: رونق تولید تنها به حوزه صنعت اختصاص ندارد و باید در حوزه‌های کشاورزی، دانش‌بنیان، فضای مجازی و بخش‌های دولتی و خصوصی نیز تحقق یابد.

کولیوند اظهار کرد: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و اطلاعات بسیاری از حوزه‌ها باید تا اردیبهشت ماه جمع‌آوری و بررسی شود که سه قوه برای تحقق این امر در تلاش هستند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مدیریت قیمت کالاها با تعیین صندوق الکترونیکی فروش گفت: با اجرای این طرح کنترل قیمت‌ها توسط مردم صورت می‌گیرد و به موجب این امر، الزامی بر پیگیری از سوی ارگان ها و ادارات مالیاتی نیست.

وی افزود:‌بحث مالیات‌ها نیز در مجلس از اهمیت بسیاری برخوردار است و وضعیت گمرک باید از حالت ایستگاهی و چند مدیریتی خارج شود.

کولیوند تسهیلات و معوقات بانکی را موضوعی مهم دانست و عنوان کرد: تسهیلات و معوقعات بانک‌ها با مسائل جدی روبرو شده است و نظام کارفرمایی و کارگری نیازمند بازنگری است.

وی در پایان گفت: باید از نفاق و تفرقه بپرهیزیم و دستگاه ها از حرکت جزیره ای جلوگیری کنند چراکه برخی از دستگاه ها تنها در حوزه خود فعالیت می کنند در صورتی که تمام آن ها در کنار یکدیگر یک پازل را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/د/1105/س/1
 

نظر شما