شناسهٔ خبر: 32370732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دی یونگ: تقابل احتمالی با بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان؟ بدون شک برای پیروزی آژاکس تلاش می‌کنم

دی یونگ حالا هدفی جز قهرمانی با آژاکس ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - فرنکی دی یونگ، هافبک آژاکس که از ابتدای فصل آینده برای بارسلونا بازی خواهد کرد، به احتمال رویارویی با تیم آینده‌اش در فینال لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

تیم شگفت انگیز تن هاگ در کمال ناباوری توانست پس از رئال مادرید، یوونتوس با کریستیانو رونالدو را هم از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. حالا آنها تا رسیدن به فینال تاریخی واندا مترو پولیتانو، تنها تاتنهامِ پوچتینو را پیش رو دارند. از سوی دیگر یکی از میان بارسلونا و لیورپول نیز در این فینال حاضر خواهند بود. بنابراین احتمالی وجود دارد که بارسا و آژاکس به عنوان دو تیم با فلسفه بازی مشابه، حساس ترین بازی فصل اروپا را برگزار کنند.

به گزارش موندو دپورتیوو، در این صورت، فرنکی دی یونگ که از ابتدای فصل آتی در بارسا بازی خواهد کرد، رو به روی تیم بعدی‌اش قرار می‌گیرد اما او در اینکه دوست دارد در این بازی کدام تیم پیروز شود، شکی ندارد:

فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا بازی خاصی خواهد بود. اما در عین حال اگر به فینال برسیم، برایم مهم نیست با کدام تیم بازی می‌کنیم؛ مادامی که بازیکن آژاکس هستم، برای پیروزی این تیم تلاش می‌کنم. هیچ تردید و ابایی ندارم تا برای شکست بارسلونا تلاش کنم؛ درست همان کاری که با رئال مادرید کردیم. بارسا برای من تیم خاصی است. زمانی که کودک بودم، برای دیدن یک بازی دوستانه به بارسلونا رفتیم. یادم هست رونالدینیو بازی می‌کرد و تماشای او از نزدیک، خاطره فوق العاده هیجان انگیزی بود.

نظر شما