شناسهٔ خبر: 32369951 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

باحضور شخصيتهاي نظامي و سياسي؛

مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در چین و روسيه

سفير کشورمان در چين گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران نقش بسزايي در مقابله با تهديدات داخلي و خارجي ايفا کرده و اکنون يک نيروي دفاعي موثر در غرب آسيا بشمار مي رود.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از پکن ؛ محمد کشاورز زاده سفير کشورمان در جمهوري خلق چين در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پکن گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران نقش بسزايي در مقابله با تهديدات داخلي و خارجي ايفا کرده و اکنون يک نيروي دفاعي موثر در غرب آسيا بشمار مي رود.
<div id="video-display-embed-code_3410307"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2405542/3410307?width=400&height=300"></script></div>

 
در همين حال مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو با حضور ده ها نفر از سفرا، وابستگان نظامی، مسئولان دولتی و نمایندگان و مسئولین پارلمان های فدراسیون روسیه برگزار شد.
مهدی سنایی" سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه با گرامیداشت روز ارتش، گفت: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سه محور اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و نیروهای مسلح ایران همواره خواهان صلح و آرامش بوده و نقش ارزنده ای در مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات در منطقه داشته اند.
سفیر کشورمان با اشاره به اقدام غیر منطقی و نادرست آمریکا در تروریستی اعلام کردن نیروی نظامی یک کشور دیگر، افزود: این اقدام در کنار سایر اقدامات آمریکا، صلح و ثبات منطقه را تهدید می کند.
"مهدی سنایی" تاکید کرد: فعالیت های نظامی و موشکی ایران فقط بازدارنده و صلح آمیز است و ایران در زمینه تقویت بنیه دفاعی خود و دفاع از حاکمیت کشور، هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.
سفیر کشورمان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روابط دوستانه ایران و روسیه اظهار داشت: همکاری های دفاعی دو کشور را در راستای مقابله با تروریسم و افراط گرایی در منطقه است.

نظر شما