شناسهٔ خبر: 32367783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دستور کار هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس/حضور ۲ وزیر در نشست های تخصصی

کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۳۱ فروردین، ۲، ۳ و ۴ اردیبهشت) جلسه دارند که این جلسات با حضور ۷ وزیر اطلاعات، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه، نیرو، کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (31 فروردین، دوم، سوم و چهارم اردیبهشت) جلسه دارند و در روز یکشنبه (اول اردیبهشت) به مناسبت میلاد امام زمان (عج) جلسه ای در کمیسیون های تخصصی برگزار نمی شود.

 

بنابراین گزارش، حجت الاسلام «محمود علوی»، وزیر اطلاعات دوشنبه (دوم اردیبهشت ماه) برای بررسی آخرین تحولات امنیتی کشور همراه با معاونانش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می رود. همچنین در این روز اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور «سید محمد بطحایی»، وزیر آموزش و پرورش به بررسی آسیب های ناشی از سیل در استان های سیل زده می پردازند.

 

همچنین «سید ابوالحسن فیروزآبادی»، رییس مرکز ملی فضای مجازی نیز دوشنبه (دوم اردیبهشت) برای ارائه گزارش از تحولات فضای مجازی و تاثیر آن بر حوزه آموزش به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می رود.

 

بنابراین گزارش، در دستور اعلامی نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای هفته آینده حضور «محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درنظر گرفته شده است. وزیر کار دوشنبه (دوم اردیبهشت) با حضور در این کمیسیون به طرح موضوع درباره مسائل جاری کشور می پردازد. اعضای این کمیسیون چهارشنبه (چهارم اردیبهشت) بازدیدی از مناطق سیل زده کشورمان دارند.

 

این گزارش می افزاید: «رضا اردکانیان»، «عبدالرضا رحمانی فضلی» و «محمد اسلامی» وزیران نیرو، کشور و راه و شهرسازی دوشنبه (دوم اردیبهشت ماه) برای بررسی علت وقوع و چگونگی مدیریت بحران در مناطق سیل زده به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می روند. از دیگر دستور کارهای این کمیسیون در دوشنبه (دوم اردیبهشت) بررسی لایحه مشارکت عمومی و خصوصی است.

 

«محمود حجتی»، وزیر جهاد کشاورزی نیز دوشنبه (دوم اردیبهشت) برای بررسی زمینه ها و راهکارهای رونق تولید در بخش کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد./

نظر شما